×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گلکسی A03 سامسونگ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

 Galaxy A03 سامسونگ جانشین گلکسی A02 خواهد بود که در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شده بود. در ادامه نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت به مشخصات این گوشی اقتصادی جدید، با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی گلکسی A03 سامسونگ

از نظر طراحی این گوشی متفاوت از سه گوشی دیگری است که در ابتدای متن در رابطه با آنها صحبت کردیم و به نوعی نسل قبل A03 به حساب می‌آیند. سامسونگ یک محفظه مربعی شکل در قاب پشتی این گوشی برای دوربین‌های اصلی آن در نظر گرفته است. دوربین اصلی این گوشی مجهز به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کند. برای مقایسه بد نیست بدانید که A02 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو آن را همراهی می‌کند.

A03 از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-V با دقت تصویر HD+ بهره می‌برد. ناچی که به شکل حرف V در بالای این نمایشگر قرار گرفته پذیرای دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی گوشی است. سامسونگ مانند همیشه اشاره‌ای به نوع چیپست این گوشی نکرده و تنها به ذکر پردازنده هشت هسته‌ای با دو کلاستر و حداکثر کلاک اسپید ۱٫۶ گیگاهرتز بسنده کرده است. سامسونگ حتی اعلام نکرده که گلکسی آ۰۳ با چه نسخه‌ای از اندروید و One UI در درون جعبه راهی بازار خواهد شد. اما اعلام شده که این گوشی با سه میزان حافظه ۳/۳۲ گیگابایت، ۴/۶۴ گیگابایت و ۴/۱۲۸ گیگابایت به فروش خواهد رسید.

مشخصات گوشی گلکسی A03 سامسونگ

Galaxy A03 از فناوری دالبی اتمس پشتیبانی می‌کند، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی درخصوص قیمت و زمان دسترسی این گوشی به بازار منتشر نشده، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی سامسونگ اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.