×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گوشی جان سخت موتورولا با نام Defy رونمایی شد

مشخصات گوشی Motorola Defy

موتورولا دیفای از یک صفحه نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‎‌برد که قوی‌ترین پوشش شرکت کورنینگ، یعنی گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. ناچی به شکل قطره آب در بالای این نمایشگر جای گرفته که پذیرای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دستگاه است. این گوشی از بدنه پلاستیکی مستحکمی بهره می‌برد که مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در برابر آب و گرد و غبار از خودش مقاومت نشان می‎دهد.موتورولا همچنین اطمینان داده است که گوشی Defy می‌تواند در شرایط محیطی غیرمتعارف از -۲۵ درجه تا +۵۵ درجه سانتیگراد مقاوم باشد. این گوشی همچنین در برابر سقوط نیز نسبتاً مقاوم بوده و اگر از ارتفاع ۱٫۸ متری و از لبه یا گوشه‌ها بر روی زمین بیافتد می‌تواند جان سالم به در ببرد.

سنسور اصلی دوربین این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی بوده که با ۲ سنسور ۲ مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو همراه شده است. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام است و موتورولا برای آن ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل افزایش در نظر گرفته است. موتورولا دیفای از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژر ۲۰ وات و اندروید ۱۱ با رابط کاربری Moto UX بهره می‌برد.

Motorola Defy قرار است که از هفته آینده در بازار اروپا و آمریکای جنوبی عرضه شود. قیمت این دستگاه ۳۲۵ یورو، معادل ۳۹۰ دلار خواهد بود. هنوز در خصوص جزئیات بیشتر عرضه این گوشی در نقاط دیگر جهان و قیمت احتمالی آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.