×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
گوشی جدید اوپو رکورد شارژ بی سیم را شکست

تجارت گردان | گوشی جدید اوپو رکورد شارژ بی سیم را شکست

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از انگجت، در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار با فناوری شارژ بی سیم در بهترین حالت از سیستم شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند، گوشی رنو ایس ۲ از سیستم شارژ بی سیم ۴۰ واتی برخوردار است.

این سیستم شارژ بی سیم که به AirVOOC شهرت یافته، شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گوشی رنو ایس ۲ را در ظرف ۵۶ دقیقه امکان پذیر می‌سازد. این گوشی با استاندارد نسل پنجم گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد و مانند گوشی فایند ایکس ۲ پروی اوپو از سیستم شارژ سیمی سریع ۶۵ واتی SuperVOOC ۲.۰ نیز پشتیبانی می‌کند. این سیستم شارژ باتری گوشی یادشده را در عرض نیم ساعت ممکن می‌کند.

گوشی یادشده مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بلندگوهای دالبی اتم است.

همچنین در پشت این گوشی از چهار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی با حسگر IMX۵۸۶ سونی ،۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای افزایش کیفیت عکس‌های پرتره و عکاسی در شب بهره گرفته شده است.

این گوشی با هشت گیگابایت رم LPDDR۴X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۳.۰ به قیمت ۵۷۰ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.