×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گوشی جدید شما می‌تواند دوربینی ۲۰۰ مگا‌پیکسلی داشته باشد

تجارت گردان | گوشی جدید شما می‌تواند دوربینی 200 مگا‌پیکسلی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، آیا می‌توانید یک تلفن همراه را با دوربینی ۲۰۰ مگا‌پیکسلی تصور کنید؟ در مقام مقایسه، دوربین آیفون ۱۱ شرکت اپل به لنزهایی ۱۲ مگا‌پیکسلی مجهز شده است. اما شرکت کوالکام در سومین همایش فناوری سالانه اسنپ‌دراگون خود در هاوایی اعلام کرد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

پردازنده جدید اسنپ‌دراگون ۸۶۵ شرکت کوالکام می‌تواند در سال ۲۰۲۰ تلفن‌های همراه پرچمداری را پشتیبانی کند که به دوربین‌هایی ۲۰۰ مگا‌پیکسلی مجهز خواهند بود.

شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ معمولاً گوشی‌های خود را با دوربین‌هایی ۱۲ یا ۱۶ مگا‌پیکسلی عرضه می‌کنند. در سال ۲۰۱۹، این شرکت‌هایی نظیر هواوی و شیائومی بودند که در گوشی‌های میان‌رده خود از دوربین‌های دارای لنزهای ۴۸ مگا‌پیکسلی استفاده کردند. در گذشته نیز به ندرت با گوشی‌هایی مواجه می‌شدیم که لنزهای بزرگی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دادند، اما این امکان هرگز به یک روند رایج تبدیل نشد.

در همایش کوالکام، شیائومی به نخستین شرکتی تبدیل شد که قرار است از اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و امکان دوربین ۲۰۰ مگا‌پیکسلی آن در یکی از گوشی‌های سال ۲۰۲۰ خود — Mi 10 — استفاده کند. این شرکت چینی به تازگی گوشی Mi CC9 Pro را روانه بازار کرده است که از یک دوربین ۱۰۸ مگا‌پیکسلی بهره می‌برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.