×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گوشی نوا ۸i هواوی با اسنپدراگون ۶۶۲ و دوربین ۶۴MP معرفی شد

مشخصات گوشی نوا ۸i هواوی

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد. هواوی این نمایشگر را “Edgeless Display” نامیده و دلیل این موضوع هم حاشیه‌های باریک اطراف آن است. طبق گفته این شرکت چینی، حاشیه‌های چپ و راست نمایشگر ۱٫۳ میلیمتر و حاشیه‌های بالا و پایین آن ۱٫۳۵ میلیمتر است. در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر، حفره بیضی شکلی قرار دارد که جایگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه است.

در قاب پشتی گوشی nova 8i چهار دوربین در یک محفظه دایره‌ای شکل جای گرفته‌اند. دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. هواوی گفته است که قاب پشتی این گوشی دارای انحنای ۴ بعدی بوده که لبه‎‌های گرد که با مهندسی دقیق طراحی شده، حس لمس فوق العاده صافی ارائه خواهد کرد.

قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام است که با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. رابط کاربری EMUI 11 در این گوشی بر پایه اندروید ۱۰ بوده و کمامان خبری از سیستم عامل اختصاصی هواوی، یعنی HarmonyOS 2.0 در این محصول جدید نیست.

سنسور اثر انگشت گوشی nova 8i در لبه کناری و با کلید پاور یکپارچه شده است. باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی طبق تبلیغات هواوی در مدت ۱۷ دقیقه ۶۰ درصد شارژ خواهد شد و شارژ کامل آن ۳۸ دقیقه زمان نیاز دارد. این سرعت بالا به لطف شارژر ۶۶ واتی که در درون جعبه دستگاه قرار گرفته، میسر خواهد شد.

قیمت nova 8i هواوی

هواوی این گوشی را در سه رنگ نقره‌ای (Moonlight Silver)، آبی (Interstellar Blue) و مشکی (Starry Black) راهی بازار خواهد کرد. در حال حاضر نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت گوشی nova 8i در بازار مالزی با قیمت ۱۲۹۹ رینگیت به فروش خواهد رسید که چیزی در حدود ۳۱۲ دلار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.