×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
گوگل ایمیل‌های آلوده درباره ویروس کرونا را مسدود می‌کند

تجارت گردان | گوگل ایمیل‌های آلوده درباره ویروس کرونا را مسدود می‌کند

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، بیانیه منتشر شده از سوی شرکت گوگل نشان می‌دهد که در هفته گذشته هکرها و مجرمان سایبری قصد داشتند از طریق ارسال ایمیل با موضوع ویروس کرونا که هم اکنون یکی از موضوعات داغ جهان است، روزانه حدود ۱۸ میلیون بدافزار و ویروس را به کاربران پست الکترونیکی جی‌میل منتشر کنند و با حملات فیشینگ و سایبری بتوانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند.

گوگل همچنین اعلام کرده که در هفته گذشته بالغ بر ۲۴۰ میلیون پیام اسپم در مورد ویروس کرونا را در سرویس خود را مسدود کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، در ادامه این بیانیه که گوگل به تمامی کاربران پست الکترونیک جی‌میل هشدار داده هکرها و مجرمان سایبری با سوء استفاده از ترس و نگرانی افراد در مورد ابتلا به ویروس خطرناک کرونا در تلاش هستند تا با حملات فیشینگ کاربران را مورد هدف قرار دهند و به اطلاعات خصوصی و حساب های کاربری آنها دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

کارشناسان گوگل از تمامی کاربران جی‌میل درخواست کرده اند تا با تکمیل و به روز رسانی قسمت Security Checkup در حساب کاربری جیمیل خود، راه نفوذ هکرها را تا حد زیادی ببندند و همچنین از دانلود فایل و باز کردن ایمیل های ناشناس خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.