×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۰ شرکت برتر بورس کالا معرفی شدند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از «کالاخبر»؛ فولاد مبارکه با فروش ۳۴ هزار تن انواع ورق سرد، رنگی و قلع اندود به ارزش ۸۷۴۰ میلیارد ریال در صدر ایستاد و برترین شرکت به لحاظ ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا شد.

پس از فولاد مبارکه، شرکت فولاد هرمزگان با دادوستد ۵۰ هزار تن تختال C به ارزش ۷۵۵۰ میلیارد ریال رتبه دوم را کسب کرد و پس از آن ذوب آهن با ثبت معامله ۲۵ هزار و ۴۳ تن سبد میلگرد و تیرآهن به ارزش ۳۵۳۸ میلیارد ریال قرار دارد.

شرکت ملی مس با ثبت معامله ۱۵۳۵ تن محصول شامل مس کاتد، سولفور مولیبدن، کنسانتره فلزات گرانبها و مس کم عیار ارزشی معادل ۳۱۳۳ میلیارد ریال را به ثبت رساند و چهارمین شرکت برتر در معاملات بازار فیزیکی بورس کالا شد.

 شرکت پالایش نفت اصفهان با فروش ۳۰ هزار تن لوب کات سبک و وکیوم باتوم ارزشی معادل ۳۱۲۷ میلیارد ریال را رقم زد.

شرکت جهان فولاد سیرجان با ثبت معامله ۲۳ هزار تن سبد میلگرد و شمش بلوم ارزشی بالغ بر ۳۰۸۸ میلیارد ریال را به ثبت رساند.

با ثبت معامله ۱۰ هزار و ۵۳۶ تن انواع محصول پلی اتیلن و نخ پلی استر، شرکت پتروشیمی تندگویان به ثبت ارزش ۳۰۳۵ میلیارد ریالی هفتمین شرکت برتر بورس کالا به لحاظ ارزش معامله شد.

شرکت پالایش نفت تهران با ثبت معامله ۲۹ هزار و ۵۸۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله ارزش ۲۸۲۳ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه هشتم ایستاد.

شرکت پتروشیمی مارون با فروش ۸۳۱۶ تن انواع پلی پروپیلن، منو اتیلن گلایکول و دی اتیلن ارزش ۲۶۵۵ میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

شرکت پتروشیمی بندر امام با ثبت معامله ۷۹۱۵ تن انواع پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک و سنگین، استایرن بوتادین،زایلین و بنزن ارزش ۲۶۳۲ میلیارد ریال دهمین شرکت برتر به لحاظ ارزش معاملات شد.

تجارت گردان | ۱۰ شرکت برتر بورس کالا معرفی شدند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.