×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۱۲ مرگ به سبب کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازصدا و سیما؛ خانم دکتر سیماسادات لاری امروز درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس اضافه کرد: از دیروز تا امروز ۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۲۴۹ نفر رسید.
لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۱۸ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین ۳۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون سه میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.