×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۲۰ درصد رشد مانده منابع ارزی و ریالی در ۱۰ ماهه ۱۴۰۱

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، “غلامعلی ماجدی” ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزان تسهیلات اعطایی شعبه رشت از محل منابع صندوق توسعه ملی را در ده ماهه اول سال جاری، ۵۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این شعبه از بانک توسعه صادرات ایران، مبلغ ۳۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور استان گیلان اعطا کرده است.
وی با بیان اینکه، شعبه رشت طی این مدت موفق به جذب دو شرکت دانش بنیان شده است، اظهار داشت: با تلاش مستمر برای تعامل با صادرکنندگان استان، توانسته ایم در بخش صنایع دارویی، برق و صنایع غذایی به مشتریان جدید، خدمات ارائه کنیم.
ماجدی همچنین از موافقت اولیه شعبه بانک توسعه صادرات ایران با تامین مالی طرح تکمیل پروژه پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت در غرب رشت و پروژه خط ۲۳۰/۶۳ کیلوولت در پره سر انزلی( غرب رشت) خبر داد.
رییس شعبه رشت بانک توسعه صادرات ایران گفت: همچنین ۴ فقره مصوبه سرمایه در گردش بالغ بر ۱۵۳۰ میلیارد ریال تا پایان دی ماه جاری از ستاد مرکزی اخذ شده و در دست اجراست؛ این تسهیلات به صنایع دارویی، غذایی و کشاورزی تخصیص داده شده است.
وی با بیان این که ۷۰ درصد از صادرکنندگان نمونه استان گیلان در سال جاری مشتری این شعبه بوده اند، اظهار داشت: شرکت چوب کاران نوین منطقه آزاد انزلی نیز از مشتریان این شعبه بوده که موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی شده است.
ماجدی یادآور شد: درراستای توسعه تعامل با جامعه صادراتی و تولیدکنندگان استان گیلان ، این شعبه با هدف معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران و ارائه مشاوره های تخصصی ، طی ماه گذشته در نخستین نمایشگاه کسب و کار گیلان شرکت کرد.
به گفته رئیس شعبه رشت بانک توسعه صادرات ایران، طی سه روز برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان با رویکرد (دانش بنیان)، همکاران شعبه پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان بوده و مشاوره های تخصصی در مورد خدمات و تسهیلات به ویژه حوزه دانش بنیان به بازدید کنندگان ارائه کرده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.