×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۱۳۱ هزار واحد نهضت ملی در شهرها توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت آن بنیاد را که عموما در شهرهای کوچک برنامه‌ریزی شده تشریح کرد و گفت: هم‌اینک عملیات اجرایی ۱۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از تعداد واحدهای آغاز شده که ۱۳۱ هزار واحد مسکونی است ۶۱ هزار واحد زمین به شکل خودمالکی و به شکل یک طبقه حیاط‌دار، تک واحد و چندواحدی به مردم واگذار شده و ساخت آنها نیز توسط مردم با نظارت بنیاد مسکن‌ آغاز شده است.

سهرابی در خصوص معرفی زمین به بنیاد مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: اراضی معرفی شده به بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که حدود ۱۶۱ هزار واحد آن قابلیت ساخت و یا متقاضی دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۰ هزار متقاضی واریز وجه کرده اند که ۱۳۱ هزار متقاضی به پروژه‌های در حال ساخت معرفی شده و کار ساخت واحدهای آنها در حال انجام است.

سهرابی در خصوص برنامه بنیاد مسکن برای بهره‌برداری از واحدهای تکمیل شده تا سوم خرداد، اعلام کرد:  تا ۳ خرداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد شهری نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می رسد و در برنامه است تا عمده واحدهایی که مراحل پایانی ساخت را طی می کنند در هفته دولت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.