×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | ۱۵ میلیون جلد دفتر در نمایشگاه مهر سراسر کشور توزیع می گردد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، موسی فرزانیان در گفت وگو با اصناف ایران افزود: نمایشگاه مهر در تهران در ۲ نقطه حکیمه و بوستان گفت وگو از ۲۵ شهریور لغایت ۵ مهرماه شروع بکار خواهد کرد که فعالیت این نمایشگاه با محوریت و هماهنگی اتاق اصناف خواهد بود .
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ها دفترچه های دانش آموزی با نرخ دولتی و دیگر اقلام مورد نیاز دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس با تخیفف ویژه عرضه می شود.
رئیس اتحادیه نوشت افزار تهران اظهار کرد: قیمت دفتر ۴۰ برگ یک هزار و ۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ دو هزار و ۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ سه هزار و ۴۰۰ تومان و ۱۰۰ برگ چهار هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.
فرزانیان همچنین از فروش فوق العاده واحدهای صنفی نیز خبرداد و گفت: اتحادیه های مرتبط و با نظارت بازرسی اصناف مجوزهای لازم به واحدهای صنفی منتخب مستقر در سطح شهر داده اند تا با تخفیف ۱۵درصد اقدام به فروش کنند، این واحدهای صنفی نیز با نصب بنرهای لوگوی اتحادیه در سردرب واحد مشخص شده و متقاضیان میتوانند اقلام مورد نیاز خود را از این واحدها تهیه کنند.
وی تصریح کرد: به طور کلی نیاز بازار بیش از ۱۵ میلیون جلد دفتر می باشد و سرانه مصرف بالغ بر ۱۴۰ میلیون تا۱۵۰ میلیون جلد دفتر سرانه مصرف کشور است و توزیع این میزان جلد دفتر تا حدودی باعث کاهش قیمت ها خواهد شد.
فرزانیان افزود: صحاف‌هایی که دفتر تولید می‌کنند، بیشتر محصولاتشان را با انواع و اقسام جلد تولید و توزیع کرده‌اند؛ این صحاف‌ها بند کاغذ را با نرخ آزاد تهیه کرده‌اند و طبیعی است که نرخ محصولاتشان نیز متفاوت از نرخ دفاتر ستاد تنظیم بازار باشد.
رئیس اتحادیه نوشت افزار تهران با اشاره به دفاتر تنظیم بازاری افزود: توزیع این دفاتر از روز ۲۳ یا ۲۴ شهریور ماه جاری با نرخ مصوب آغاز می‌شود؛ ۲۵۰ هزار جلد دفتر در دو نمایشگاه گفت‌وگو و حکیمیه تهرانپارس و ۲۵۰ هزار جلد دفتر دیگر در سطح بازار تهران توزیع می‌شود./ع/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.