×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲ زمین تمرین مشهد در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو قرار می‌گیرد

فرزاد فتاحی در حاشیه دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد افزود: باید از تلاش مدیران باشگاه به عنوان یک بخش خصوصی که در عرضه تیم داری فوتبال حضور دارند قدردانی کرد، چرا که می دانیم این کار در شرایط کنونی چه قدر سخت است. وی ادامه داد: ما به عنوان متولی ورزش خراسان رضوی  از باشگاه شهرخودرو به عنوان نماینده استان حمایت می‌کنیم و امکانات موجود را در اختیار این باشگاه قرار می دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیدواریم تیم شهرخودرو در لیگ برتر فصل پیش رو نیز موفق باشد، همچنین برای سید مهدی رحمتی در کسوت مربیگری نیز آرزوی پیروزی داریم،  رحمتی برای فوتبال ایران تلاش زیادی کرده است و تجربه‌های فراوانی دارد که به طور قطع به او در بخش مربیگری کمک می‌کند.
پیروزی شهرخودرو در آخرین دیدار تدارکاتی

همچنین تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که خود را برای حضور در لیگ برتر بیستم آماده می‌کند عصر امروز شنبه در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم نساجی مازندران به برتری سه بر دو دست یافت. شاگردان رحمتی که پس از اردوی ١۵ روزه خود در تهران، از هفته گذشته تمرینات خود را در مشهد پیگیری کردند امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم نساجی رفتند و با گل های محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی نژاد و رحمان جعفری به برتری رسیدند. مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو که میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، علی طاهران و امیرحسین نعمتی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت در نیمه اول بابک سلامت، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، محمد علی فرامرزی، حسن جعفری ، اکبر صادقی، امیر حسین کریمی، رحمان جعفری ، صادق صادقی، روح اله سیف الهی و امین قاسمی نژاد را وارد زمین کرد و در نیمه دوم آزاد جعفرزاده، معراج پورتقی، بهتاش میثاقیان، ابوذر صفرزاده و احمد الجبوری را به میدان فرستاد.
براساس اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۰ به ۱۶ آبان تغییر کرد. مطابق برنامه اعلامی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در هفته اول این رقابتها میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.