×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند دهه فجر امسال افتتاح می‌شود 

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن شهر جدید تشریح کرد و گفت: ۷۷ هزار نفر در شهر پرند متقاضی دریافت مسکن بودند که شرایط آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: با تلاش‌های فراوان در سال گذشته ۶۰۰ هکتار به شهر جدید پرند الحاق شد و هم اینک ۳۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در اراضی تعیین شده جانمایی و فرآیند ساخت آنها آغاز شده است.

صیادی با بیان اینکه با رفع موانع شهرسازی و الحاق اراضی به شهر پرند، پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجراست، توضیح داد: میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن پرند ۲۰ تا ۲۵ درصد است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا اولین نسل پروژه‌های نهضت ملی مسکن به تعداد ۲ هزار واحد در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان شود.

صیادی بر تامین آورده متقاضیان تاکید کرد و گفت: تامین آورده اعلام شده توسط متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن، عاملی موثر برای تکمیل و تحویل به موقع واحدهاست. بنابراین متقاضیان برای تامین به موقع آورده خود برای تحویل واحدهای مسکونی نهایت همکاری را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.