×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۵۰۰ تن شکر بین قنادان توزیع شد/ هیچ افزایش قیمتی تا سال آینده نخواهیم داشت

تجارت گردان | ۵۰۰ تن شکر بین قنادان توزیع شد/ هیچ افزایش قیمتی تا سال آینده نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علی بهره‌مند در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص افزایش قیمت شیرینی در  شب عید و اعیاد مذهبی پیش رو گفت: واحدهای دارای جواز هیچ گونه افزایشی نخواهند داشت و اگر مردم چنین چیزی را دیدند بلافاصله به اتحادیه و تعزیزات اطلاع دهند تا بلافاصله با آن برخورد کنیم.این اتحادیه هیچگونه افزایش قیمتی تا سال آینده نخواهد داشت.

وی در خصوص مصرف شکر و قیمت آن گفت: مطابق اعلام وزارتخانه هیچگونه افزایشی در قیمت شکر نخواهد بود و تاکنون ۵۰۰ تن شکر به اتحادیه داده شده که ما نیز آن را بین اعضاء با قیمت ۴۰۵۰ تومان پخش کردیم و قرار است در ماه‌های آینده نیز این سهمیه داده شود. به طور حتم تا وقتی که این قلم کالا به ما تزریق شود ما هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما اگر روزی مجبور شویم تا از بازار آزاد شکر را تهیه کنیم با توجه به اینکه قیمت آن بیش از ۵ هزار تومان است شاید افزایش قیمت شیرین و شکلات خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سایر مواد اولیه همچون روغن و آرد آنچنان افزایش قیمت نداشتیم اما در مواد اولیه همچون نارگیل و وانیل و آنهایی که وارداتی هستند به دلیل افزایش قیمت ارز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم.

وی افزود: در طول امسال شاهد سال خوبی نبودیم، رکود اقتصادی و سخت‌تر شدن معیشت مردم باعث شده بود کمتر برای شیرینی و شکلات هزینه کنند.

بهره‌مند در خصوص نامه منتشره این اتحادیه خطاب به اعضاء در مورد فروش اقلام کادویی برای والنتاین گفت: این نامه را به دستور اماکن به اعضاء زدیم.

وی قیمت بعضی از شیرینی‌ها را به این شرح اعلام کرد: شیرینی دانمارکی ۲۸ هزارتومان – شیرینی تر ۳۵ هزار تومان – پاپیون ۲۸ هزار تومان – زبان ۲۸ هزار تومان – کیک یزدی ۲۱ هزار تومان.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.