×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود

تجارت گردان | ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان،سید مرتضی بختیاری روز دوشنبه در نشست امضا تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با سازمان بسیج اساتید کشور در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به انجام رسیده در این گونه اقدامات، آمادگی کامل داشته و از کارفرمایان متقاضی استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ارائه خدمت به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه موجب افتخار و سربلندی ما است اما از مهمترین اولویت های ما توانمندسازی نیازمندان است.

 رئیس کمیته امداد با قدردانی از خیرین و نیکوکاران جامعه به خصوص سازمان بسیج اساتید کشور، تصریح کرد: سازمان بسیج اساتید کشور امروز در اولین قدم خداپسندانه خود برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد رقم قابل توجهی را به این مجموعه اهدا کرد.

 وی بدون اشاره به میزان مبلغ اهدایی گفت: امیدوارم بتوانیم با توجه به برنامه ریزی های مناسب و کمک سازمان بسیج اساتید کشور ۲۰۰ طرح اشتغال خانگی را راه‌اندازی کنیم.

 بختیاری اظهار داشت: به اشتغال خانگی اعتقاد کامل داریم زیرا این اقدام می تواند تاثیر بسزایی در زمینه توانمند سازی نیازمندان ایجاد کند.

 رئیس کمیته امداد گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود بیشترین سرپرست خانوارهای تحت پوشش را زنان تشکیل می دهند که با توجه به مشکلات آنان باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند.

 وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال خانگی اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار بر رفع مشکلات اقتصادی خانواده های تحت پوشش دارد که توجه و رسیدگی به آن از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.