×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۵۵۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود

مهدی هدایت روز یکشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: در این آیین ۳ مدرسه و یک درمانگاه افتتاح و درحدود ۲۸ پروژه روبنایی شامل فضاهای ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز در پردیس کلنگ زنی می‌شوند.
وی افزود: کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ پردیس نیز هفته آینده با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و با حضور وزیر راه و شهرسازی  به زمین زده خواهد شد، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برنده مناقصه احداث این تصفیه خانه شده و از پساب آن برای آبیاری فضای سبز شهرستان استفاده خواهد شد.
این مقام مسئول ادامه داد: در پردیس دو تصفیه خانه فاضلاب خواهیم داشت با ۴ مدول، تصفیه خانه شمار یک دو مدول دارد، مدول اول فعال و مدول دوم تا یکماه آینده فعال خواهد شد و تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ را با ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار ملی و تامین بقیه اعتبار توسط وزارت راه و شهر سازی تامین و  توسط شرکت عمران اجرایی خواهد شد.
رفع تصرف ۱۱۰۰ هکتار از اراضی ملی پردیس با همکاری وزارت اطلاعات
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با همکاری وزارت اطلاعات برای۱۱۰۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده سند دریافت شد.
هدایت ضمن تقدیر از کمک متولیان وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات شهرستان اظهار داشت: طی دو سال گذشته اراضی یاد شده به ارزش ۶۰۰۰میلیارد تومان آزاد سازی به نام دولت ثبت سند شده است.
وی افزود: این روند تا آزاد سازی کامل تمامی اراضی ملی در محدوده و حریم پردیس ادامه دارد و از ظرفیت اراضی آزاد شده در بخش‌های مختلف  برای  تامین خدمات یا طرح‌های توسعه‌ای پردیس استفاده می‌شود.
پردیس در ساخت مسکن طرح ملی  پیشرو است
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۳۰۰۰ واحد تعهد ساخت طرح مسکن ملی در پردیس ثبت نام کردند، محل ساخت بین فازهای ۵ و    مسکن مهر پردیس جانمایی شده است و در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون هستیم که بیش از ۱۲۰ دستگاه ماشین در حال کار هستند.
هدایت گفت: عملیات اجرایی این ۳۰۰۰ واحد به خوبی پیش می‌رود و پردیس یکی از شهرهای پیش‌رو در طرح اقدام ملی است و با توجه به پیشرفت پروژه طی روزهای آینده برای پرداخت قسط ۴۰ میلیون تومانی دوم این طرح فراخوان خواهیم داد.
وی با بیان اینکه پروژه طرح اقدام ملی که جزو دستور کار ویژه وزارت راه است، ادامه داد: برای ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی در شهر پردیس برنامه ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه برای ساخت مسکن ملی در دو بخش برنامه ریزی شده، اظهار داشت:  ۱۱ هزار واحد واگذاری عرصه با تعهد ساخت به تعاونی‌های مسکنی است که واجد شرایط طرح اقدام ملی هستند که ساخت را خود تعاونی‌ها انجام می‌دهند، در این تعداد واحد همه اراضی‌ها تخصیص داده شده‌اند و آماده‌سازی‌ها در حال انجام هستند.
هدایت گفت: بخش دوم مربوط به ۳ هزار واحد ثبت نامی بین ۵ و ۹ پردیس است.
 وی با بیان اینکه امسال به دلیل افزایش بی سابقه قیمت مسکن ما تا امروز به تعهدات خود پایبند بودیم، افزود: اوایل آبان ماه ۱۴ هزار واحد مسکن مهر را افتتاح کردیم و مجموع افتتاح ها را به ۶۰ هزار واحد رساند که بزرگترین افتتاح در سطح کشور بود.
مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس ادامه داد: پیش بینی ما این است که تا آخر دی ماه تحویل ها زمان ببرد و متقاضیان هم بلوک به بلوک دفترچه اقساط خود را دریافت کنند.
وی افزود: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر نیز اول بهمن ماه افتتاح می شود و  تعداد واگذاریها به ۷۰ هزار واحد می رسند و ۱۲ هزار مسکن مهر باقی مانده که تا خرداد سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.
متروی پردیس ۱۰۰ درصد زیر زمینی است
مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به ساختار متروی پردیس گفت:  گفت. این پروژه ۱۰۰ درصد زیر زمینی است و تنها در جاجرود یک پل تعبیه شده و به همین دلیل معارضی نخواهد داشت.
هدایت گفت: متروی پردیس با امضای نوبخت در دستور کار دولت قرار گرفت تا مترو پرویس مصوب شود و اگر در دولت تصویب شود عملیات اجرایی مترو پردیس آغاز خواهد شد.
وی با تاکید بر  ضرورت ارائه خدمات مطلوب این شرکت به متقاضیان،  اظهار داشت: اورژانس رفع نقص را راه اندازی کردیم تا مالکان با مراجعه به واحد رفع نقص مشکل واحد مسکونی را برطرف کرده و واحد خود را بدون نقص تحویل بگیرند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدد ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.