×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۶۰ درصد پروازهای اربعین ایران ایر فروش رفت

به گزارش تجارت گردان ، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران درباره بلیت‌های اربعین توضیح داد: تا کنون حدود ۶۰ درصد پروازهای اربعین در وب‌سایت رسمی ما به فروش رفته است و همچنان نسبت به تخصیص ظرفیت به‌صورت مقطعی و روزانه در حال اقدام هستیم و فرآیند فروش ما همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ۲۷ مرداد تا امروز، قریب به ۶۰۰۰ مسافر در این مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی(ره) و برعکس جابجا شدند و روز گذشته ۱۳ پرواز فوق‌العاده از فرودگاه امام خمینی(ره) برای نجف برنامه‌ریزی شد که بالغ‌بر ۶۵۰۰ صندلی در این مسیر به‌صورت رفت و برگشت تخصیص پیدا کرده است و این هم جزو خدماتی بود که با افزایش ظرفیت ناوگان، قولش را داده‌ بودیم.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همچنان فرآیند فروش ادامه دارد،‌ افزود: فرآیند انتقال از هفته گذشته شروع شده و تا کنون تاخیر چشمگیری نداشتیم. پرواز ما از اصفهان انجام شده و از شیراز و زنجان هم انجام خواهد شد. تعداد پرواز قابل توجهی هم به‌صورت فوق‌العاده در مسیر تهران – اهواز، مشهد – اهواز و شیراز – اهواز برای کسانی که تمایل دارند از مرزهای جنوب غربی به‌صورت زمینی وارد کشور عراق شوند، برنامه‌ریزی شده است. همچنین برای مرزهای غربی از کرمانشاه و ایلام هم پرواز فوق‌العاده برقرار شده است، جمع این پروازها به ۱۶ پرواز می‌رسد که شش پرواز به ایلام، پنج پرواز کرمانشاه و بقیه به اهواز بوده است.

منبع خبر: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.