×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها اجرایی شد 

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم‌اکنون ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم به اجرا درآمده‌است. از این تعداد ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد نیز در دست اجراست.

صالحی توضیح داد: از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است. همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد،  ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واگذاری زمین و شناسایی اراضی برای واگذاری به واجدان شرایط در روستاها اعلام‌کرد: تاکنون ۶۶۰ هزار قطعه زمین برای واگذاری در روستاها شناسایی شده و کارهای آماده سازی آن در حال انجام است.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا درآورد و تحویل متقاضیان بدهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.