×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۷ هزار میلیارد تومان هزینه افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق شهر پرند

تجارت گردان | ۷ هزار میلیارد تومان هزینه افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق شهر پرند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علی آبادی مدیرعامل مپنا در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق شهر پرند گفت: این روز‌ها کرونا متهم اصلی در ممانعت از افتتاح طرح ها بوده است. مهم‌ترین دست آورد این طرح  افزایش سطح بهره برداری  است.

مدیرعامل مپنا تشریح کرد: با اجرای طرح شاهد تحقق اهدافی از جمله افزایش راندمان از ۳۳ درصد به ۵۵ درصد، افزایش ۵۰ درصدی توان نیروگاه، حفظ و توسعه اشتغال بوده ایم.

او افزود: بیش از ۷ هزار میلیارد تومان هزینه برای این طرح شده و نیروگاه پرند با موفقیت به بهره برداری رسیده است. نکته مهم این است که گروه مپنا از هیچ گروه و تسهیلاتی بهره نبرده است. با این آمار سرمایه نیروگاه را می‌توان به ۲ میلیارد دلار افزایش داد.

علی آبادی گفت:  متاسفانه در برخی از پروژه ها از تجهیزات ایرانی استفاده نشده و ازخارج کشور وارد شده در صورتی که در کشور توان آن وجود داشته است.

این مقام مسئول گفت: عمده تجهیزات این نیروگاه با توانمندی‌های فنی ایرانی ساخته شده است.

در ادامه مراسم تقی زاده معاون آب وزارت نیرو در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق شهر اسلامشهر گفت: امروز ۲۴۰ امین واحد تسویه خانه کشور افتتاح می‌شود که ۷۱ واحد در دولت کنونی به بهره برداری رسیده است و امیدواریم ۳۰ واحد دیگر به بهره برداری برسد.

او ببان کرد: این واحد دقیقا شبیه واحدی است که در سال ۹۶ افتتاح شده است. امروز ۲۲۰ هزار نفر از اسلامشهر تحت پوشش تصفیه خانه قرار خواهند گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.