×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۸۰ درصد تالارها ورشکسته و تعطیل هستند/ بازگشت ۲ درصدی مشتریان به تالارها/ ۸۵ درصد شکایات مربوط به مالکین و مستاجرین است

به گزارش تجارت گردان ، خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا در مورد وضعیت تالارها بعد از بازگشایی اظهار کرد:‌ تالارها بازگشایی شده‌اند اما استقبال چندانی نشده است، یکی از دلایل این موضوع این است که بعد از یک سال تعطیلی تالارها باید تجهیز شوند و با پروتکل‌ها هماهنگ شوند. این صنف ورشکست شده بود و در حال بازیابی است. بازیابی تالار نیز نیاز به میلیاردها تومان هزینه دارد.

وی ادامه داد: یک سال است که وسایل تالارها مستهلک شده‌اند، مشتری هم وسایل نو و بروز می‌خواهد. نیاز به استخدام پرسنل جدید نیز وجود دارد، بنابراین احیای دوباره این صنف نیاز به زمان طولانی دارد.

وی افزود: در اتحادیه تعداد زیادی شکایت بین مالکین و مستاجرین وجود دارد، هم مالکین و هم مستاجرین حق دارند. مالک می‌گویند یک سال است که اجاره پرداخت نشده، مستاجر می‌گوید در این یک سال کار نکرده‌ام که اجاره پرداخت کنم. حدود ۸۵ درصد از شکایات در اتحادیه مربوط به مالکین و مستاجرین می‌شود. همین الان هم وقتی به مستاجر می‌گوییم اجاره بده می‌گوید من نمی‌دانم که فردا دوباره تالارها تعطیل می‌شوند یا خیر.

رییس اتحادیه تالارداران تهران تصریح کرد: مردم در دوران کرونا مراسمات و گردهمایی‌های خود را تعطیل نکرده بودند، این تالارها بودند که اجازه نداشتند مراسم برگزار کنند اما مراسم‌ها در رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، کارواش‌ها و باغ‌ها ادامه داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: تالارها هنوز درحال پوست‌اندازی و بازیابی هستند و مانند یک سال پیش آماده پذیرش مشتری نیستند. ۸۰ درصد تالارها هنوز تعطیل هستند و ورشکست شده‌اند. مابقی نیز درحال تجهیز و آماده‌سازی تالار هستند، ممکن است ۱ یا ۲ درصد هم مشتری داشته باشند که تقریبا می‌توان گفت صفر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.