×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
94 درصد فروش‌های سازمان اموال تملیکی از طریق مزایده سراسری انجام می‌شود

عضو هیئت مدیره و معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جریان بازدید از انبار اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه با عزم دولت سیزدهم در حوزه انبارداری و ساماندهی انبارها اتفاق خوبی رخ داده است اظهار داشت: این در حالی است که تا اواخر سال ۱۴۰۰ درباره این موضوع مشکلات زیادی وجود داشت.

علیرضا نورنژاد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اموال موجود در انبارها شامل خودروها می‌باشد عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار ۵ هزارو ۵۸۷ خودرو در انبارهای این سازمان موجود است که شامل ۲ هزارو ۶۱۹ دستگاه موتور، ۲ هزارو ۶۲ خودروی سبک و ۹۰۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری است.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی عنوان کرد: سال گذشته به مبلغ ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد که در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا توسط  سازمان اموال تملیکی صورت گرفته است.

نورنژاد ابراز کرد: تنوع فروش نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و البته در حال حاضر ۹۴ درصد فروش‌ها از طریق مزایده سراسری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در ابتدای دولت  سیزدهم  58 هزار مترمربع زمین در اختیار این سازمان بود که از سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز به میزان زمین‌ها ۸۰ هزار مترمربع دیگر به آن اضافه شده است.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: از جمله بخش‌های دیگر که در زمینه  فروش اموال به چشم می‌خورد حراج خرده فروشی است که مصرف کنندگان واقعی می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید تکی اقدام کنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.