×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | ​خاطرات و زندگی‌نامه شهدای بانک صادرات ایران تدوین و مستندسازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر لعلی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با اعلام این خبر، افزود: اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، طی توافقی با مجموعه‌هایی نظیر خبرگزاری دفاع مقدس، در نظر دارد خاطرات شهدای بانک را گردآوری کند. علاوه بر آن تلاش ویژه‌ای داریم تا خاطرات شهدا از منظر خانواده‌های آنان نیز تجمیع شود و در این راستا، تمرکز جدیدی بر ثبت و ضبط دقیق احوال، خصایل و ویژگی‌های بارز اخلاقی و انسانی شهدا خواهد شد تا عوامل تاثیرگذار در بروز رشادت‌ها و شهادت‌طلبی آنها ثبت و ضبط شود.  
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای بانک صادرات ایران در برج سپهر صادرات، با حضور مدیران و کارکنان این بانک و خاطره‌گویی سه تن از خلبانان تاریخ‌ساز و ایثارگر مشارکت کننده در عملیات موسوم به «H٣»، برگزار شد.
در این مراسم که در محل نمازخانه برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، امیران سرتیپ بازنشسته  حسین‌شاهین‌نژاد، فریدون مازندرانی و محمد غلامحسینی در جمع مدیران و کارکنان بانک با بیان ایثارگری‌های دوران جنگ، تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور برای مقابله با فشارهای بین‎المللی را مورد تاکید قرار دادند.
همچنین جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه یاد و جلوه‌گری شهدا تابناک است، گفت: دوران دفاع مقدس فصل درخشانی در تاریخ و جغرافیای این سرزمین و منطقه است به نحوی که این تحول سرمنشاء نتایج پرباری در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت در منطقه به شمار می‌رود.  
علیرضا بیک‌وردی افزود: در جنگ ریشه‌های پربار انقلاب را محکم کردیم و امروز شهدا زنده‌تر از همیشه راه را نشان ‌می‌دهند.
در پایان این مراسم از خلبانان حاضر در این مراسم با اهدای لوحی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.