×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
‌ اعتبار راه آهن اردبیل – میانه افزایش یافت

حجت الاسلام سید کاظم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات اجرایی پروژه راه اهن اردبیل- میانه مطلوب است و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیشرفت فیزیکی این پروژه شتاب گرفته و در زمان مقرر ه بهره‌برداری خواهد رسید.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان تکمیل طرح راه آهن اردبیل است که مسئولان استان بویژه نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه بر اتمام به موقع این پروژه تاکید دارند.

نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزیش تصادفات جاده ای در استان را یادآور شد و گفت:جاده های استان بویژه جاده اردبیل- مغان وضعیت مطلوبی ندارد ولی در سال های اخیر احداث راه های اصلی و بزرگراه ها در استان شروع شده که با تکمیل آنها ایمنی  جاده‌های استان افزیش خواهد یافت ضمن اینکه نباید از رفع نقاط حادثه خیز در جاده های فرعی هم نباید غافل شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شستا در استان افزود:عمده فعالیت‌های شستا در زمینه اقتصادی و عمرانی خواهد بود که امید است این سرمایه‌گذاری‌ها منجر به رفع موانع تولید و جهش تولید و اشتغال در استان شود.

موسوی گفت:یکی دیگر از مطالبات و آرزوهای دیرینه مردم استان اردبیل نهایی شدن منطقه آزاد تجاری استان اردبیل است که پیگیر نهایی شدن این لایحه هستیم چرا که معتقدیم برای خروج استان از رکود اقتصادی و تسهیل صادرات محصولات کشاورزان استان، تصویب منطقه آزاد لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: لایحه منطقه آزاد تجاری تجاری و صنعتی اردبیل پس از تصویب در دولت و مجلس به خاطر مخالفت شورای نگهبان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است که تلاش می شود مورد تایید نهایی قرار بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.