×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۴ آبان , ۱۴۰۳
خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۹۵ در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، “تنخواه کارت رفاه” است. این خدمت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک، تداوم ارائه خدمات موثر و روزآمد و جلب رضایت مشتریان حقوقی، ارائه شده است.
این کارت صرفاً ویژه مشتریان حقوقی است و از طریق آن ها به افراد مورد نظر (کارپرداز) تحویل می شود. کارپردازان می توانند با استفاده از این کارت ها، نقدینگی خود را مدیریت کنند و تا سقف مبلغ تعیین شده، از تمامی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و… بهره مند شوند.
به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از  این خدمت، امکان دریافت گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شده است. گزارش‌های مذکور با زیر منوی‌های”گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی”، “دریافت مانده محدودیت کارت” و “دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی” و ” دریافت ریزتراکنش کارت با شماره پیگیری ” در سامانه یاد شده آماده بهره برداری است.
تنخواه کارت رفاه دارای  ویژگی های منحصر به فردی است که این ویژگی ها عبارتند از:
•     صدور کارت مجزا به ازای هر کارپرداز
•     امکان دریافت گزارش های برخط توسط مشتری حقوقی
•     درج شماره کارت در صورت حساب مشتری حقوقی
•     امکان تعیین سقف برداشت برای هر کارت
•     امکان برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز توسط کارپرداز
•     امکان خرید اینترنتی و خرید از دستگاه های پایانه فروشگاهی توسط کارپرداز
•     امکان انتقال وجه توسط کارپرداز
•    امکان تغییر رمز کارت توسط کارپرداز
•    امکان برداشت تمامی قبوض و حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی
مشتریان حقوقی با دریافت این خدمت به راحتی می توانند فعالیت های روزمره شرکت و یا سازمان خود را با استفاده از خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران انجام دهند و دغدغه آن ها به ویژه برای خرید های روزانه و مدیریت نقدینگی برطرف می شود.
مشتریان حقوقی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی(فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.