به گزارش تجارت گردان به نقل از معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی، با اشاره به ضرورت حرکت به سمت افزایش خدمات الکترونیکی افزود : با توجه به رویکرد دولت و حاکمیت در حذف موانعکسب و کارو همچنین در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیکاز این پس کلیه استعلامات، مناقصات و مزایده های این سازمان بصورت الکترونیکی و با ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می گیرد.
مهدی نورسته به مزایای اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه بستری امن به منظور ارائه معاملات بدون دخل و تصرف پرسنل و نظارت مستقیم دستگاه های نظارتی بود و موجب شفافیت در معاملات ، فسادزدایی در فرایند مناقصه و مزایده و همچنین محرمانه بودن پیشنهادات مالی با افزایش امنیت خاطر کاربران می شود.
وی به برگزاری دوره های آموزشی مختص به این سامانه اشاره و افزود : کلیه پرسنل مرتبط با این سامانه دوره های تخصصی و خدمات رسانی را طی کرده و متقاضیان از امکان پشتیبانی آنلاین تا شرکت در استعلام خرید، مناقصه یا مزایده بهره مند شده و کلیه فرایند بصورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل انجام است و کاربران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره ۰۹۳۹۱۹۰۴۲۹۶ معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی ارسال کنند.