×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در شرایط بازار رقابتی صنعت بیمه، شرکت بیمه تجارت‌نو با هدف اصلاح فرآیندها، بهبود کیفیت ارائه خدمات و محصولات، افزایش رضایت مشتریان، همکاران و سایر ذی‌نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌ها اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نموده است و مصمم به بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت و ارائه‌ خدمات بهتر می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: بیمه تجارت‌نو آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ISO 9001 از شرکت TUV AUSTRIA گردیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.