×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
توفیقات اموال تملیکی مرهون نگاه دغدغه مندانه کارکنان سازمان است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش اموال منقول این سازمان با بیان اینکه حوزه های مختلف کاری سازمان اموال تملیکی شاهد رشد و پیشرفت های قابل ملاحظه ای است، اظهار داشت: با نگاه دغدغه مندانه و همفکری میان کارکنان سازمان در اجزای ستادی و استانی شاهد رقم خوردن اتفاقات مثبت فراوانی بوده ایم.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی وجود برنامه های مدون و عمل به آنها در هیئت مدیره را از عمده دلایل توفیق سازمان در دوره حاضر برشمرد و اضافه کرد: اینکه مقام محترم وزارت، این سازمان را «سازمان رکوردها» معرفی می کند، سخنی بجا، سنجیده و برآمده از متن واقعیت و حقیقت است.

حجتی افزود: راهبری مدیرعامل در ایجاد اعداد رکوردی و هدایت سازمان به سمت افق های پیشرفت مثال زدنی است و خروجی این حمایت، نشان دهنده آن است که این مجموعه در همه حوزه ها مورد شناسایی قرار گرفته و به عنوان سازمانی فعال و اثرگذار در حوزه های اجرایی عرصه اقتصاد کشور فعالیتی کاربردی دارد.

وی در این جلسه سید حمیدرضا قریشی را که تا پیش از این مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بود را فردی سالم و منشأ خیرات و برکات معرفی و اردشیر رستمی را به عنوان مدیری باسواد و تجربه و دارای تعامل ارزنده و ویژه توصیف کرد که جایگزین قریشی منصوب شده است.

در این جلسه که سعید غلامی باغی و علیرضا نورنژاد اعضای هیئت مدیره و معاونین بهره برداری و فروش اموال منقول و امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول و مدیران کل ستادی و کارکنان اداره‌کل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان حضور داشتند، حکم مشاور مدیرعاملی قریشی نیز به وی داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.