محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: ایجاد تحول در بانک در سه محور راهبرد عملیاتی، فرآیندی و بهبود مدل کسب و کار، محور تکنولوژی و زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و محور مشتری مداری و تعاملات چندجانبه در ارائه خدمات قابل انجام است.
ایرانی گفت: طی دوره های گذشته سطح بلوغ دیجیتال بانک در ابعاد راهبرد، فرهنگ، مشتری، عملیات و فناوری مورد سنجش قرار گرفته و همچنین وضعیت مطلوب تحول دیجیتال بانک ترسیم شده است.
وی افزود: سند تحول بانک، تهیه سند عملیاتی نقشه راه بانکداری دیجیتال، استقرار سازمان یاد گیرنده با بهره گیری از ساختارهای مشارکتی، مدیریت دانش، پیاده سازی سامانه های پشتیبانی در تصمیم گیری ، پیاده سازی استاندارد تداوم کسب و کار بانک، اجرای برنامه بهبود وضعیت شعب و پیاده سازی کدهای رفتاری از جمله برنامه ها و پروژه های مرتبط با محور راهبرد عملیاتی، فرآیندی و بهبود مدل کسب و کار است.
ایرانی تصریح کرد: پیاده سازی پلتفرم های ارائه خدمات غیر حضوری اعم از احراز هویت، تعریف مشتری و افتتاح سپرده و پرداخت تسهیلات و پیاده سازی پلتفرم سامانه زنجیره تامین مالی تولید از جمله برنامه ها و اقدامات حوزه تکنولوژی و زیر ساخت های فناوری اطلاعات می باشد.
این مقام بانکی تاکید کرد: استقرار باشگاه مشتریان، سامانه مدیریت و نظارت تفاهمنامه ها و قراردادهای عاملیت از جمله اقدامات پیشنهادی در حوزه مشتری مداری و تعاملات چند جانبه در ارائه خدمات بوده است.
ایرانی در پایان با تبیین مباحث ((تغییر، توسعه و تحول)) و بیان اهمیت و ضرورت ایجاد تحول و ارائه برخی مدل های مرتبط با تحول گفت:در حال حاضر برخی چالش های بانک در ابعاد فناوری، اعتماد و ادراک مشتری، عملیات و راهبرد شناسایی شده اند.
https://tejaratgardan.ir/?p=243562