به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ در این جلسه که با حضور مدیر امور شعب، رئیس اداره هماهنگی مناطق و مدیر و معاون منطقه یک استان تهران برگزار شد، وحید علیزاده مشارکت همکاران شعب با یکدیگر و بازاریابی مستمر را عاملی موثر در جهت تحقق اهداف ابلاغی بیان کرد و گفت: تاثیرات بازاریابی کنونی همکاران، در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست و این تلاش مضاعف و فعالیت های تیمی بی شک نتایج درخشانی را به همراه خواهد داشت.
علیزاده همبستگی و همدلی میان همکاران و برخورد مناسب با مشتریان را اولویت اصلی بانک ایران زمین دانست و افزود: برقراری تعامل و رضایت مندی مشتریان با همکاران شعب، حاصل احترام و رفتار مطلوب کارکنان بانک با مشتریان است.
در ادامه جلسه مجتبی قناعتیان مدیر منطقه لازمه حیات و پویایی سیستم بانکی را جذب منابع بیان کرد و گفت: شعب به عنوان قلب تپنده و مرکز شور آفرینی و نشاط در خدمت مقدم بانک قرار دارد و باید با تلاش و کوشش در جهت رشد و تعالی بانک گام بردارد.
https://tejaratgardan.ir/?p=298324