×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲ مرداد , ۱۴۰۳
برگزاری نشست تخصصی بررسی موانع و ارائه راهکارهای توسعه خدمات بخش ارز بازرگانی شعب تهران با حضور مدیران ارشد بانک

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست علی رضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با بیان این که طی دو سال اخیر شبکه ارزی بانک گام های موثر و مطلوبی در راستای ارائه خدمات بهینه به مشتریان برداشته است، اظهارداشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته منسجم و هماهنگی‌ های دقیق توانستیم فعالیت های ارزبازرگانی بانک ملی را توسعه دهیم.

وی در ادامه به عرصه های رقابتی در شبکه ارزی بانک اشاره کرد و گفت: شعب و سابسیدری های خارج کشور باتوجه به اسناد بالادستی و قوانین و مقررات ساختاری، دستاوردهای قابل توجهی را در سال گذشته کسب کردند.

گچ پز زاده با بیان این که بانک ملی ایران بازوی توانمند بانک مرکزی در راستای جذب و گردش منابع ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان است، گفت: باتوجه به شبکه ارزی و وجود سابسیدری های بانک در کشورهای مختلف انتظار داریم که متخصصین بخش ارز بانک از فرصت‌ها و ظرفیت های بخش ارزی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان کمال بهره را ببرند.

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در این نشست تخصصی همکاری با شرکت های بزرگ فولادی و پتروشیمی در کشور را برای مدیریت وجوه و جذب منابع ارزی آن ها یک فرصت دانست و افزود: ما با تلاش مضاعف و تقویت دانش خود میتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان در بخش ارزی باشیم.

عضو هیات عامل بانک به راه اندازی مرکز مبادله طلا و ارز کشور اشاره کرد و افزود: ما با تمام توان با هماهنگی بانک کارگشایی در حوزه طلا مصمم هستیم تا با ارائه خدمات منحصربفرد و انحصاری سهم خوبی از بازار را کسب کنیم.

وی آشنایی و استفاده از ابزارها و مکانیزم های ارزی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظارداریم بخش ارز بازرگانی بانک با یک جهش بزرگ به چهره نخست شبکه بانکی تبدیل شود.

در ادامه این نشست حسن مونسان عضوهیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با تاکید بر این نکته که بخش ارزی بانک دستاوردهای خوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: با حمایت، راهبری و تقویت برنامه ریزی در بخش ارزی می توان به نقطه پیشرفت رسید.

وی با بیان این نکته که نیروهای متخصص بانک پرتلاش، متعهد، متعصب کارآمد و دلسوز هستند، گفت: با شناسایی نیروهای جوان و رفع خواسته های آن ها شاهد توسعه و پیشرفت بخش ارزی بانک خواهیم بود .

عضو هیات عامل بانک ملی ایران گفت: در سال جاری با تلاش مضاعف باید در شبکه بانکی سهم بازار ارز را بگیریم تا بانک را به جایگاه قبلی خود برگردانیم.

در بخشی از این نشست نیز کارگروه تخصصی با حضور روسا و معاونان اداره کل خارجه بانک برگزار شد که در این کارگروه به بیان مسائل و موضوعات مربوط به موضوعات مهم و اساسی بانک در امور ارزی در شعب تهران پرداخته شد.

در این کارگروه مباحث مهمی نظیر افزایش سهم از بازار، بهبود تراز نقدینگی، اصلاح فرآیندها، جذب منابع جدید، افتتاح حساب های ارزی، آشنایی با ابزارها و تجهیزات ارزی در شعب، پرداخت تسهیلات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، صدور حواله های ارزی و توسعه فعالیت های ارزی مطرح شد.

گفتنی است، در بخش از این نشست تخصصی نیز شاخص های عملکردی ادارات امور شعب استان تهران در بخش های مختلف ارزی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این نشست کارکنان بخش ارزی شعب تهران نیز به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.