×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳
توسعه زیرساخت آموزشی و ورزشی توسط فولاد سنگان

علی امرائی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به جایگاه آموزش در ساختن یک جامعه پیشرفته و سعادتمند گفت: توسعه آموزش هم در بعد زیرساختی و سخت افزاری و هم نرم افزاری به عنوان زنجیره ابتدایی آموزش و تربیت نیروهای نیازمند جامعه بسیار اهمیت دارد. وی توسعه آموزش رو بخش مهمی از سند توسعه پایدار این شرکت دانست و افزود؛ ما خود را در برابر جامعه و کشور مسئول میدانیم و کمک به توسعه شهرستان به خصوص آموزش،. وظیفه ذاتی ماست. علی امرایی با اشاره به فعالیتهای فولاد سنگان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی اظهار داشت: مشارکت در انتقال آب دریای عمان به شرق کشور و به ویژه خراسان رضوی، چهاربانده کردن محور تربت حیدریه به خواف و تایباد، توسعه بهداشت و درمان، ورزش، کمک به نیازمندان و ایتام، حمایت از فرهنگ و هنر، حمایت از کسب و کارهای کوچک شهری و روستایی با اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان خواف در ۸۵ روستا و ایجاد ۴۵۰ شغل در قالب کارگاه های کوچک، نهضت آبرسانی و مرمت روستاها و موارد دیگر را از مجموعه خدمات این شرکت به مردم منطقه دانست.

تجارت گردان | توسعه زیرساخت آموزشی و ورزشی توسط فولاد سنگان


مدیرعامل فولاد سنگان گفت: اقدامات ما بر پایه نیازسنحی انجام گرفته اولویت گذاری میشود و توسعه سرانه آموزشی و ورزشی جز اولویتهاست.
در این مراسم کلنگ احداث ۲۰ کلاس درس و تحهیز آنها در شهر سنگان به زمین زده شد. پیش از این فولاد سنگان ۹ باب مدرسه و بیش از ۹۰ کلاس درس را در نقاط مختلف شهرستان احداث و تجهیز نموده بود. در حال حاضر ۳۲ کلاس درس و ۲۰ کلاس جدید نیز در دست احداث است.
مدیرعامل فولاد سنگان در این مراسم نیز با اشاره به نیازمندی این شهر به توسعه زیرساخت ورزشی، از احداث و افتتاح سالن استخر ورزشی این شهر خبر داد تا فبه گفته وی فولاد سنگان نقش خود در حوزه توسعه زیرساخت ورزشی در منطقه را باز هم ارتقا دهد.

در پایان این مراسم مسئولین شهرستان، ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع و شهروندان سنگان از مدیرعامل فولاد سنگان و این شرکت به دلیل ارائه خدمات و امکانات مختلف حوزه مسئولیتهای اجتماعی و محوری برای همبستگی اجتماعی متطقه تقدیر به عمل آوردند

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.