×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳
تونل توحید، مرگبارترین تونل برای موتورسواران/ اعلام پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های پایتخت برای موتورسیکلت

سرهنگ رابعه جوانبخت با اشاره به تصادفات موتورسیکلت‌ها در سال گذشته گفت: در تابستان سال گذشته، ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران، در بزرگراه‌ها رخ داده است. همچنین ۴۰ درصد از تصادفات در  معابر اصلی، سه درصد در تقاطع‌ها و دو درصد در تونل‌ها رخ داده است.  

جوانبخت درباره تونل‌های شهری دارای بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران گفت: در تونل توحید، بیشترین تصادفات موتورسیکلت ها رخ می‌دهد زیرا این تونل، بسیار طولانی است و از آنجایی که بیشتر موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی بر سر ندارند؛ تصادفات منجر به آسیب شدید به سر و در نتیجه مرگ می‌شود. لازم به ذکر است که تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در کدام بزرگراه‌ها بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است، گفت: در بررسی‌های ما مشخص شد در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهید زین الدین و شهید چمران بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جزئیات تصادفی که اخیرا رخ داده است، گفت: در روزهای اخیر، یک زوج که به تازگی ازدواج کرده بودند؛ با موتورسیکلت در اتوبان آزادگان در حال تردد بودند که تعادل موتورسیکلت به علت نقص فنی برهم خورد و تازه عروس به کف اتوبان پرت شد. در همان لحظه یک خودروی کشنده که در مسیر در حالت حرکت بود، این زن را زیر گرفت و متاسفانه او در دم جان خود را از دست داد. فرد تازه داماد هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از موتورسیکلت سواران به توصیه‌های پلیس مبنی بر عدم تردد با موتورسیکلت در بزرگراه‌ها هیچ توجهی ندارند و اینگونه جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند و خسارت‌هایی به بار می آورند که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.