×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه آسیا با ریسک سنجی و بالاترین کیفیت، خدمات خود را ارائه می کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و همت تک تک نمایندگان شرکت در اقصی نقاط کشور، گفت: یقینا زحمات این عزیزان سهم به سزایی در کسب افتخارات بیمه آسیا در سال گذشته داشته است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در سال ۱۴۰۲ در حوزه فنی و عملیاتی، اظهار داشت: خوشبختانه امسال نیز مجمع عمومی بیمه آسیا برای سومین سال متوالی بدون بند اصلی حسابرسی و با موفقیت به تصویب رسید.

وی افزود : با توجه به شرایط بازار، ما موظف هستیم توانمندی مالی و عملیاتی شرکت را که در سال‌های اخیر به سطح مطلوبی ارتقا پیدا کرده است، به طور شایسته‌ای حفظ کنیم و آن را افزایش دهیم و تحقق این امر نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌ای است که در آن، بازار هدف خود را بر اساس جذب پورتفوهای کم ریسک و پر بازده انتخاب نماییم. در این خصوص باید در مسیر فروش بیمه نامه های خرد در سطح کلان گام برداریم.

مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد: در راستای این راهبرد، امسال در حوزه بیمه‌های زندگی، دو طرح جدید بیمه مستمری با نام‌های تجاری “رایان” و “آرسا” با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت تهیه و به بازار ارائه شد. عرضه این محصولات بیمه ای با توجه به ویژگی های ارزنده شان، هم به نفع مردم و هم به نفع شبکه فروش است.

در ادامه این نشست، محمد شفیعی، رئیس کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا نیز برگزاری موفقیت آمیز و بدون بند حسابرسی مجمع عمومی بیمه آسیا را به مدیرعامل تبریک گفت و این رویداد ارزشمند را نتیجه تدبیر اعضای هیات مدیره بیمه آسیا و همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا توصیف کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه آسیا از نمایندگان به ویژه در ارائه بیمه نامه جدید مستمری رایان، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش های مربوط به شبکه فروش را ارائه کرد و اظهار داشت: امیدواریم استمرار آموزش نمایندگان و همچنین ارائه محصولات جدید و متنوع، موجب تقویت بیش از پیش شبکه فروش گردد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.