×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک گردشگری که با نماد «وگردش» در بازار سرمایه حضور دارد برای ارائه گزارش فعالیت‌های هیات مدیره به سهامداران، اظهارنظر حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پیشنهادهای هیات‌ مدیره به مجمع در ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ با حضور ۶۰/۶۸ درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنها با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا فهمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری گزارش فعالیت هیئت مدیره را به سهامداران ارائه کرد.

در ادامه مجمع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانضمام صورت مالی تلفیقی و جداگانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ قرائت شد.

پس از آن نیز سوالات سهامداران از هیات رئیسه، تکالیف هیات مدیره برای سال آینده و پیشنهادات هیئت رئیسه به مجمع عمومی عادی سالیانه مطرح شد.

در جریان مجمع امروز اعلام شد نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری در سال ۱۴۰۲ با بهبود ۱/۲۲ درصدی همراه بوده است.

همچنین در خصوص روزنامه‌های کثیرالانتشار رای گیری به عمل آمد و روزنامه‌های ایران و اطلاعات برای درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

همچنین نظر به اینکه مجوز ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع اداره ثبت شرکت‌ها تا تاریخ برگزاری مجمع توسط بانک مرکزی صادر نشده است، تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، که متعاقبا پس از اخذ مجوز و ثبت افزایش سرمایه از صاحبان سهام دعوت به عمل خواهد آمد، موکول گردید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.