×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳
آینده روشن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با افتتاح پروژه های توسعه ای و دانش بنیان

به گزارش تجارت گردان به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت، در حاشیه بازدید از کارخانه آهن اسفنجی، کارخانه گندله سازی و بار برگشتی گفت: با اصلاح خطوط کنسانتره، راه اندازی کارخانه آهن اسفنجی، تکمیل زیر ساخت های حوزه آب و… از سال آینده شرایط خوبی برای شرکت سنگ اهن رقم خواهد خورد.

اجرای پروژه باربرگشتی با بهره گیری از خدمات دانش بنیان

وی در تشریح پروژه بار برگشتی اظهار کرد: پیش از این، طراحی خط کنسانتره کارخانه گندله سازی سه چاهون مبتنی بر سنگ های پر عیار بود و امکان بهره برداری از سنگ های کم عیار وجود نداشت بنابراین اجرای پروژه “اصلاح خط” یا به اصطلاح پروژه” بار برگشتی” در دستور کار شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پروژه باربرگشتی با توان داخلی و بهره گیری از خدمات شرکت های دانش بنیان درحال انجام است افزود: ان شاالله مرحله اول این پروژه در دی ماه امسال و مرحله دوم در شهریور ماه سال آینده اجرا شده و امکان تزریق سنگ های دانه بندی فراهم می شود.

حمیدیان همچنین در خصوص راه اندازی مرحله سوم پروژه بار بارگشتی نیز گفت: فاز سوم این مجموعه در حال حاضر در حال مطالعه و برنامه ریزی است که در این مرحله مجموعه ای از ماشین آلات به شرکت اضافه خواهد شد.

رضایت از عملکرد تیم مدیریتی کارخانه آهن اسفنجی

حمیدیان در خصوص پیشرفت ۳۲درصد پروژه‌ آهن اسفنجی نیز گفت: در تلاشیم با عقد قراردادها و تسریع در ساخت تجهیزات، پیشرفت این پروژه را تا پایان سال تا حد قابل توجهی بالا برده و ان شاالله از سال آینده به سمت تکمیل پروژه پیش برویم.

حمیدیان گفت: راه اندازی و توسعه پروژه های جدید مانند پروژه آهن اسفنجی می تواند موجب پرورش نیروهای بومی و با استعداد در منطقه شود.

وی با اعلام رضایمندی از تیم مدیریتی آهن اسفنجی که متشکل از نیروهای بومی شهرستان است تصریح کرد: یکی از دلایل پیشرفت پروژه آهن اسفنجی حضور تیم مدیریتی کارآمد است که با جدیت کار را پیگیری و رصد می کنند.

فروش ۵۰۰ هزارتن گندله در ماه گذشته

وی در خصوص دپو سنگ گندله در کارخانه گندله سازی نیز اظهار کرد : ماه گذشته با تدابیری که اندیشده شد ۵۰۰هزار تن سنگ گندله که از ماه ها قبل به دلیل رکود بازار در انبار دپو شده بود، فروخته شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم همزمان با تولید سنگ گندله، فروش مستمر و بهینه داشته باشیم تا مسئله دپو در شرکت حل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.