×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳
انتخاب تعاونی فولاد خوزستان به‌ عنوان تعاونی برتر استان خوزستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان ، علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان اظهار داشت: تعاون بن‌بست شکن اقتصاد و انحصاری‌هاست. آنجایی که می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم می‌بایست اهمیت تعاون پررنگ‌تر شود و این عظمت و بزرگی کار تعاون را می‌رساند.

استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم در بخش تعاون از نخبگان، متخصصان، دلسوزان و کسانی که تئوری می‌دانند و فعالیت‌ها و تحقیقات جدیدی دارند، تقاضای یاری کنیم.

حسینی محراب افزود: خوشه‌های صنعتی را بخشی از تعاونی‌ها می‌دانیم؛ صنعت توانسته با کنار هم قرار دادن کارگاه‌های کوچک و ایجاد حلقه یا زنجیره، تعاونی ها را تشکیل دهد. این‌گونه است که می‌توان با جدیت و در کنار هم، مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم و به جایی برسیم که اقتصادمان به بالاترین جایگاه خود برسد.

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود از زحمات تمامی مدیران، کارآفرینان، اعضای تعاونی‌ها و کسانی که به هر نحوی، خانواده‌ تعاون محسوب می‌شوند، قدردانی نمود.

در ادامه ظفری پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: تعاون چشم جوشان اشتغال است.

وی در خصوص چگونگی انتخاب‌ تعاونی های برتر استان گفت: همه ساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد انگیزه و رقابت پذیری در کیفیت ارائه خدمات، بین شرکت‌های تعاونی، جشنواره تجلیل ملی و استانی برگزار می‌کند؛ طبق اعلام فراخوان وزارت‌خانه، تعداد ۵۴۶ شرکت تعاونی در سامانه جامع هوشمند تعاون ثبت نام و مدارک و مستندات فعالیت‌های شاخص را بارگذاری نمودند؛ پس از داوری صورت گرفته ملی و استانی، در استان خوزستان ۱۱ شرکت تعاونی حائز رتبه برتر شدند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، عملکرد موفق تعاونی فولاد خوزستان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های کالای خانگی، پوشاک و نوشت افزار جهت رفاه خانواده بزرگ فولاد خوزستان و نیز خدمت رسانی به ۱۵ هزار عضو تعاونی به صورت اقساط، باعث شد این مجموعه به عنوان تعاونی برتر خوزستان معرفی شود.

گفتنی است، در این مراسم تجلیل محسن نجفی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی فولاد خوزستان لوح تقدیر تعاونی‌ برتر استان خوزستان را از دستان دکتر حسینی محراب استاندار دریافت نماید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.