×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

نمایشگرهای ۱۴٫۶ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X این تبلت‌ها، بستری ایده‌آل برای کار با قلم S Pen است که هر دو مدل از آن بهره می‌برند. عملکرد Galaxy Tab S10 Ultra در مقایسه با مدل پیشین خود یعنی Galaxy Tab S9 Ultra ارتقا یافته، به گونه‌ای که در بخش پردازش مرکزی (CPU) 18 درصد، در پردازنده گرافیکی (GPU) 28 درصد و در واحد پردازش عصبی (NPU) 14 درصد افزایش توان را شاهد هستیم.  

بهبود قدرت پردازش، باعث شده تا قابلیت‌های هوش مصنوعی به شکل سریع‌تر و پاسخگوتری در خدمت کاربران باشد. این قابلیت‌ها حالا به کمک کلید جدید Galaxy AI که بر روی کیبورد کاور کتابی (Book Cover) قرار دارد، امکان شخصی‌سازی دستیار هوش مصنوعی را برای کاربر فراهم می‌کند.       

به طور خاص برخی از نرم‌افزارهای پیشرفته مثل Note Assist و Drawing Assist برای ساختار تبلت بهینه‌سازی شده‌اند. سری Galaxy Tab S10 فراتر از این، به عنوان یک دستگاه خانگی هوش مصنوعی هم عمل می‌کند. به کمک قابلیت نقشه دید سه‌بعدی (۳D Map View) یک نمای کلی از خانه و دستگاه‌های متصل به کاربر ارائه می‌شود تا به راحتی تمامی دستگاه‌های متصل به اکوسیستم SmartThings را کنترل و مدیریت کند. پلتفرم امنیتی Samsung Knox حفظ داده‌های حریم‌ خصوصی کاربران را تضمین می‌کند. در عین حال نوآوری‌های سامسونگ برای ایجاد آینده‌ای پایدارتر ادامه دارد.

ام‌سی لی، رئیس تیم اکوسیستم گلکسی در بخش تجربه موبایل سامسونگ در مورد تبلت‌های جدید گفت : «سری Galaxy Tab S10 اولین تبلت ساخته شده با پیشرفت‌های در دسترس هوش مصنوعی است و جدیدترین عضو خانواده Galaxy AI هم به شمار می‌رود. خیلی خوشحالیم که می‌توانیم این تبلت‌ها را به اکوسیستم یکپارچه دستگاه‌های متصل خود اضافه کنیم و از این طریق تجربیات گسترده‌ و همه‌جانبه‌ای ارائه دهیم که تنها با ترکیبی از قدرت و قابلیت حمل آسان سری Galaxy Tab S10 امکان‌پذیر می‌شود».

ارائه بهترین عملکرد ممکن در هر زمان و مکان

هر دو تبلت Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+ برپایه میراث سامسونگ در ارائه تجربیات قدرتمند ساخته شده‌اند. براین اساس، قدرت پردازش هوش مصنوعی این دستگاه‌ها شاهد یک جهش قابل توجه بوده تا تجربه‌ای فوق سریع و قدرتمند و بدون تاخیر در اختیار کاربر قرار بگیرد. عملکرد Galaxy Tab S10 Ultra در بخش پردازش مرکزی (CPU) 18 درصد، در پردازنده گرافیکی (GPU) 28 درصد و در واحد پردازش عصبی (NPU) 14 درصد نسبت به مدل قبلی (Galaxy Tab S9 Ultra) ارتقا یافته است.     

سری Galaxy Tab S10 از یک باتری پرظرفیت و با عمر طولانی بالا بهره می‌برد. همچنین قابلیت شارژ فوق سریع در این دستگاه‌ها باعث شده تا کاربران بتوانند برای مدت طولانی‌تر از تبلت خود استفاده کنند و زمان کمتری برای شارژ آن سپری شود.

طراحی زیبا، کیفیتی برتر، نمایشگری مسحورکننده

نمایشگرهای ۱۴٫۶ اینچی Galaxy Tab S10 Ultra و ۱۲٫۴ اینچی Galaxy Tab S10+ هر دو از فناوری پیشرفته Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برند و تجربه تماشای زنده و طبیعی را حتی در محیط‌های بیرونی به خوبی ممکن می‌سازند. فناوری ضد‌بازتاب (anti-reflective) پیشرفته در سری جدید، وضوح و جزئیات فوق‌العاده را در تمام زوایا و در هر محیطی حفظ می‌کند. این فناوری، بازتاب‌های مزاحم را به حداقل رسانده و نرخ انعکاس صفحه را کاهش می‌دهد.

علاوه بر نمایشگر عالی، تنظیمات اسپیکر چهارگانه این سری نیز با فناوری AI-powered Dialogue Boost تقویت شده است. این فناوری، نویز مزاحم محیط را کاهش داده و با تقویت مکالمات، صدایی فوق‌العاده واضح را برای کاربران ایجاد می‌کند. سری Galaxy Tab S10 با دارا بودن رتبه‌بندی IP68 و محافظت بیشتر توسط آلومینیوم تقویت‌شدهArmor ، حتی در شرایط بیرون از خانه و هنگام حرکت نیز دوام بی‌نظیری ارائه می‌دهد. با وجود این گواهی، استفاده از دستگاه در هر زمان و مکانی آسان است.

هوشمندی بیشتر در کنار خلاقیت واقعی

سری Galaxy Tab S10 با افزایش بهره‌وری، تجربه‌ای کامل و کارآمد را به کاربران خود ارائه می‌دهد و به عنوان یک ابزار ایده‌آل برای خلاقیت افراد عمل می‌کند.

  • با وجود «دستیار یادداشت» (Note Assist) و قلم هوشمند S Pen، یادداشت‌برداری روی صفحه نمایش بزرگ این تبلت، بسیار آسان انجام می‌شود. همچنین با قابلیت‌های رونویسی و خلاصه‌سازی خودکار توسط هوش مصنوعی، انجام تکالیف مدرسه، یادداشت‌برداری روزانه و نوشتارهای شخصی نیز کارآمدتر شده است. ویژگی PDF Overlay Translation در سری Galaxy Tab S10 بدون نیاز به تغییر اپلیکیشن، فایل‌های PDF را ترجمه می‌کند. به علاوه قابلیت «بهبود دست‌خط» (Handwriting Help) نیز می‌تواند یادداشت‌های دست‌نویس و نامرتب کاربران را مرتب کند.
  • در مدل Galaxy Tab S10 Ultra، قابلیت «تبدیل طرح به عکس» (Sketch to Image) در Galaxy AI، مانند یک دستیار خلاق و ایده‌آل برای تبدیل تصورات به واقعیت و غلبه بر موانع ذهنی عمل می‌کند.
  • قابلیت Circle to Search با گوگل نیز به کاربران امکان می‌دهد بدون جابجایی بین اپلیکیشن‌ها، هر چیزی را جستجو کنند. آن‌ها حتی می‌توانند هر محتوایی را که روی تبلت خود می‌بینند به سرعت با کمک گوگل ترجمه کنند. با این قابلیت در سری Galaxy Tab S10، می‌توان بدون تغییر و جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها، هر تصویر، ویدئو یا متنی را تنها با دو ضربه ترجمه کرد و یا اطلاعات مورد نیاز را سریعا دریافت کرد و به کار خود ادامه داد. این قابلیت حتی می‌تواند مراحل حل مسائل فیزیک و ریاضی را نیز ارائه دهد.
  • قابلیت Air Command with AI نیز در قلم هوشمند S Pen امکان دسترسی سریع به ابزارها و ویژگی‌های Galaxy AI فراهم می‌کند. همچنین کلید Galaxy AI که روی صفحه کلید کاور کتابی تعبیه شده نیز، این دسترسی سریع را به کاربران می‌دهد. کاربران می‌توانند با قابلیت‌های «بیکسبی» (Bixby) سامسونگ و «جمینای» (Gemini) گوگل دستیار هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده و راحت خود را انتخاب کنند.

ابزار هوشمند خانگی

Galaxy Tab S10 سامسونگ به عنوان یک ابزار هوشمند خانگی عمل می‌کند تا مدیریت دستگاه‌های متصل در اکوسیستم را ساده‌تر نماید. با ویژگی‌هایی مانند ۳D Map View که برای صفحه نمایش‌های بزرگ بهینه شده، به راحتی می‌توان دستگاه‌های سازگار با پلتفرم SmartThings را از طریق ویجت آن مشاهده و کنترل کرد. این بدان معناست که می‌توان از روی تخت، تلویزیون را خاموش کرد؛ هنگام شام از سر میز نور چراغ‌ها را کم کرد؛ بدون بلند شدن از روی کاناپه کولر گازی را روشن کرد و یا هنگام باز ماندن درب یخچال، با دریافت اعلان از آن مطلع شد.

همه این کارها تنها توسط یک دستگاه قدرتمند یا همان Galaxy Tab S10 انجام می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند با فعال کردن حالت SmartThings Energy و AI Energy، به راحتی بر مصرف انرژی دستگاه‌های خود نظارت داشته باشند. Galaxy AI روی این تبلت‌های جدید، نه تنها عملکردهای روزانه در حال حرکت را بهبود می‌بخشد، بلکه استرس را از زندگی و مدیریت لوازم خانگی برمی‌دارد تا کاربران آسوده باشند.

اکوسیستم گسترده و امن گلکسی

سری Galaxy Tab S10 تجربه منحصربه‌فرد گلکسی و اکوسیستم برنامه‌های شخص ثالث آن را گسترش می‌دهد و اپلیکیشن‌های جدید و ارتقا یافته‌ای را ارائه می‌دهد. از جمله این اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توان به Goodnotes، LumaFusion، Noteshelf3، Clip Studio Paint، PicsArt و Sketchbook اشاره کرد.

کاربران در هنگام ادیت ویدئوهای خود در برنامه LumaFusion می‌توانند سرعت آن را کنترل و جلوه‌های بصری چشم‌نوازی را به آن اضافه کنند. یا اینکه ادیت‌های خلاقانه خود و محتوای بازآفرینی شده را از طریق PicsArt با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در اکوسیستم گسترده اپلیکیشن‌های شخص ثالث سری Galaxy Tab S10 برای هر فردی یک نکته و برنامه وجود دارد.

سامسونگ متعهد است تا امکان انتخاب و کنترل دستگاه‌ها و داده‌ها را برای کاربران فراهم کند. کاربران از طریق تنظیمات بخش Advanced Intelligence می‌توانند پردازش آنلاین داده‌ها را غیرفعال کنند و مطمئن شوند که داده‌ها تنها بر روی دستگاه باقی می‌ماند. پلتفرم Samsung Knox قادر است تا در لحظه تهدیدات وارده را شناسایی کند و همواره کاربران را در حالت ایمن نگه دارد.

تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+ از ۳ اکتبر سال جاری در بازارهای منتخب و در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری Tab S10 به  www.samsung.comمراجعه کنید.

جدول مشخصات سری Galaxy Tab S10 :

گلکسی   Tab S10+گلکسی  Tab S10 Ultra 
۱۸۵.۴ X 285.4 X 5.6 mm۲۰۸.۶ X 326.4 X 5.4 mmابعاد
*دقت اعداد ممکن است بسته به اندازه‌گیری های مورد استفاده ممکن است، متفاوت باشد.
۵۷۱g (Wi-Fi), 576g (5G)۷۱۸ g (Wi-Fi), 723 g (5G)وزن
*وزن ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
اندروید ۱۴٫۰اندروید ۱۴٫۰سیستم عامل
*نسخه و زمان در دسترس بودن ممکن است بسته به مدل یا بازار متفاوت باشد
۱۲٫۴ اینچ، ۲۸۰۰ x 1752۱۴.۶ اینچ، ۲۹۶۰ x 1848صفحه نمایش
۱۲۰ Hz, Dynamic AMOLED 2X + Anti Reflection
MediaTek Dimensity 9300+پردازنده
*مشخصات ممکن است بسته به مدل یا بازار متفاوت باشد
۱۳MP + 8MP Ultra Wide۱۳MP + 8 MP Ultra Wideعقبدوربین
۱۲MP Ultra Wide۱۲MP + 12 MP Ultra Wideجلو
۵G (Sub-6), Wi-Fi 7, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3۵G (Sub-6/mmW), Wi-Fi 6E, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3  شبکه
**سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد. در دسترس بودن Wi-Fi 7 ممکن است بسته به نسخه سیستم عامل، بازار، مکان، شرایط شبکه و سایرعوامل متفاوت باشد. برای دسترسی، به روترهای شبکه بی سیم Wi-Fi 7 مورد نیاز است که جداگانه فروخته می شود.
خاکستری و نقره‌ایرنگ
۱۲ GB + 512 GB 12GB + 256 GB MicroSD up to 1.5TB۱۶GB + 1TB 12 GB + 512 GB 12GB + 256 GB MicroSD up to 1.5TB  حافظه
اسپیکر چهارگانهصدا
IP68 S Pen (BLE) InboxS Pen
IP68, Enhanced Armor ALمقاومت
pSIM + eSIMسیم کارت
اثرانگشت روی صفحه نمایشامنیت
۱۰۹۰ میلی آمپر ساعت / ۴۵ وات۱۱,۲۰۰ میلی آمپر ساعت / ۴۵ وات  باتری/ شارژر    
*مقدار معمولی ظرفیت باتری در شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی مقدار متوسط ​​تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
S Pen (BLE) Inbox Book Cover Keyboard Book Cover Keyboard Slim Smart Book Cover Outdoor Cover Notepaper Screen (Add-On) Privacy Screen (Add-On)لوازم جانبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.