×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
محدودیت دفن جدید در بهشت زهرا/ تأمین اعتبار فعالیت‌های عمرانی آرامستان‌های جدید تهران در بودجه ۱۴۰۴

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، مهدی بابایی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه غیرعلنی شورای شهر قرار شد شهرداری سه نقطه را برای احداث آرامستان‌های جدید تهران به مراجع بالادستی پیشنهاد دهد، اظهار کرد: کمیسیون ماده پنج هم در این حوزه باید تصمیم‌گیری کند و باید حتماً مصوبه این کمیسیون را داشته باشد.

وی با اعلام اینکه از پنج نقطه پیشنهادی شهرداری سه نقطه مدنظر شورا قرار گرفت، تصریح کرد: مقرر شد پیشنهادات پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده پنج به مرحله اجرا برسد و اقدامات لازم انجام شود.

بابایی اعلام کرد: اگر تصویب این مصوبه سریع تر صورت بگیرد در اصلاحیه بودجه، اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود و چنانچه تصویب آن به تأخیر بیفتد، اعتبار فعالیت‌های عمرانی آرامستان‌های جدید در بودجه سال ۱۴۰۴ لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز شهرداری عدد پیشنهادی را اعلام نکرده است، گفت: به محض اینکه رقم اعلام شود، بررسی‌های تخصصی در کمیسیون انجام خواهد شد.

بابایی با اشاره به علت بررسی محرمانه لایحه آرامستان‌های جدید پایتخت در جلسه شورای شهر، یادآور شد: ممکن است رانت‌هایی اطراف نقاط پیشنهادی ایجاد شود؛ لذا قرار بر این شد نقاط مورد نظر به قطعیت برسد و پس از آن اعلام شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: موضوع بسیار مهم این است که با توجه به محدودیت دفن جدید در بهشت زهرا(س) باید آرامستان‌های جدید هرچه سریع تر تعیین تکلیف و اقدامات اجرایی آن حداکثر تا پایان امسال آغاز شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.