×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
بهره‎ گیری از  تکنولوژی‎های آینده نقطه قوت فولاد کویر است

مدیر عامل شرکت پژوهش و نوآوری فرتاک ایرانیان در این بازدید مجتمع فولاد کویر را مجموعه ای پویا دانست و گفت: واضح است که مدیران این سازمان تمامی ابعاد کسب و کار را درک، و به خوبی آن را پیاده سازی کرده‎اند و به همین سبب برنامه های توسعه ای آینده محوری طراحی شده است. 

دکتر امین خوشنویسان افزود: این پویایی در حوزه تکنولوژی نیز وجود دارد و تلاش بر آن شده که تمامی اطلاعات به روز نگه داشته شده و برنامه های توسعه بر مبنای آینده نگری برنامه ریزی شود.

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت توسعه بازار فولاد افزود: آنچه که فولاد کویر با دقت آن را برنامه ریزی و آینده نگری کرده در ارتباط با سبد محصول است؛ چرا که توسعه سبد محصول از میلگردهای ساختمانی یا گرید های ساده به میلگرد های آلیاژی به معنای توسعه بازار و بازار سازی است و می‌توان از این طریق به بازارهای جدید نفوذ کرد. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری فرتاک ایرانیان افزود: تجهیزاتی  که در واحد فولادسازی فولاد کویر تعبیه شده و در حال نصب است این ظرفیت را ایجاد میکند که محصولاتی تولید کند که ارزش افزوده ای بسیار بالا ایجاد می‎کنند، که این نشان دهنده پویایی صنعت است.

خوشنویسان در پایان به مزیت رقابتی این مجتمع اشاره کرد و گفت: تکیه بر دانش روز جوانان از نکات دیگری بود که من در این سازمان دیدم، این امر منجر به این خواهد شد که در رقابت با سایر شرکت ها جایگاه این شرکت به شکل ملموسی توسعه و ارتقا پیدا کند. مطمئن هستم که این مجموعه می‌تواند مجموعه ای بزرگ و توانمند باشد و ضمن توسعه روز افزون محصولات با کیفیتی را در بازار فولاد ارائه بدهد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.