×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان

از این‌رو، این شرکت با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، سرویس‌های ویژه ای جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود، به شرح زیر راه‌اندازی کرده است:

   1. سامانه تخصصی بیمه‌گذاران عمر انفرادی با قابلیت‌‌ها و امکاناتی مانند مشاهده اندوخته و ارزش بازخرید بیمه‌نامه، مشاهده سود مشارکت در منافع، مشاهده اقساط پرداختی، مشاهده مبلغ وام، مشاهده اطلاعات الحاقیه‌ها، بررسی اصالت بیمه‌نامه، چرتکه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

  2. سامانه جامع «پیگیری پرونده‌های خسارت درمان»

  3. صدور معرفی‌نامه آنلاین درمان

  4. سامانه سنجش رضایت مشتریان

  5. سامانه ثبت شکایت آنلاین

 6. سامانه استعلام نرخ و اصالت بیمه جامع مجتمع های مسکونی

 7. اپلیکیشن “همراه بیمه نوین” و “وب اپلیکیشن” با قابلیت مشاهده اطلاعات ‌بیمه‌نامه‌‌ها در حوزه‌ صدور و خسارت و قابلیت جست وجوی شعب، نمایندگی‌‌ها و مراکز درمانی و همچنین قابلیت بازدید اولیه بدنه خودرو

همچنین این شرکت با هدف افزایش هر چه بیشتر سطح رضایتمندی مشتریان و اعتمادسازی و در راستای پاسخگوئی و راهنمایی مناسب ایشان با کیفیت مطلوب، از سال ۱۳۹۴ نسبت به راه‌اندازی مرکز ارتباط ۲۴ ساعته (در دو شیفت شب و روز) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسان مجرب، اقدام نموده است.

این مرکز در شیفت روز با رویکرد تماس‌های خروجی با اهدافی به شرح زیر با ‌‌بیمه‌گذاران و زیاندیدگان، تماس برقرار می نماید:

  •   یادآوری سررسید بیمه نامه‌‌ها در رشته‌های شخص ثالث خودرو، بدنه خودرو، آتش سوزی منازل مسکونی و مسئولیت
  •  خوشامدگوئی به ‌‌بیمه‌گذاران جدید در رشته عمر و سرمایه گذاری و نظرسنجی در حوزه صدور بیمه نامه
  •  نظرسنجی در حوزه صدور و خسارت در کلیه رشته‌‌ها از ‌‌بیمه‌گذاران و زیاندیدگان و بررسی پیشنهادات و انتقادات ایشان و رسیدگی و پاسخگوئی به آن
  •   معرفی طرح‌های ویژه شرکت مانند “طرح اتوپلاس” ویژه بدنه خودرو
  •  نظرسنجی در حوزه خدمات امدادی “کارت اتوپلاس” ویژه بیمه نامه بدنه خودرو

 این مرکز در شیفت شب با رویکرد تماس‌های ورودی با اهدافی به شرح زیر، پاسخگوی نیازهای کلیه مشتریان اعم از بیمه‌گذاران، بیمه شدگان، زیان‌دیدگان و … می‌باشد:

  • صدور معرفی نامه پزشکی به صورت تلفنی و راهنمائی بیمه‌شدگان و انجام هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌ها
  • دریافت تماس‌های مربوط به خسارت بدنه خودرو و ثبت اعلام خسارت بدنه به صورت سیستمی
  • راهنمایی بیمه‌گذاران بدنه خودرو در حوزه خدمات امدادی “کارت اتوپلاس” و تماس با شرکت تامین‌کننده خدمات امدادی و انجام هماهنگی‌های لازم در صورت نیاز
  • پاسخگوئی به سوالات کلیه مشتریان و راهنمایی ایشان

از جمله سایر اقدامات این شرکت در راستای جلب و افزایش رضایت مشتریان، می توان به موارد زیر، اشاره نمود:

  • طراحی خدمات و محصولات نوین مبتنی بر نیاز بازار و محصولات ویژه دارای مزیت رقابتی مانند:
  •  طرح اتوپلاس (ویژه بیمه بدنه خودرو)
  • طرح بیمه جامع مجتمع‌های مسکونی
  • طرح فایرپلاس (بیمه آتش سوزی جامع ویژه منازل مسکونی)
  • طرح درمان تکمیلی انفرادی و خانواده
  • طرح هستی (نسل جدید بیمه عمر و حادثه گروهی با قابلیت برگشت کامل حق بیمه)
  • طرح بمانی انفرادی (با قابلیت برگشت کامل حق بیمه)
  • طرح ستایش (فروش اقساطی بیمه‌های خودرو به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری)
  • طرح درین (بیمه حوادث انفرادی با شرایط پرداخت مستمری)
  • طرح ثمر (بیمه عمر و سرمایه‌گذاری (ویژه فرزندان زیر 18سال)
  • تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه صدور ‌بیمه‌نامه و خدمات پس از فروش از جمله پرداخت خسارت و … با کیفیت مطلوب
  • ارائه مشاوره‌های تخصصی رایگان به ویژه در حوزه مدیریت ریسک به مشتریان و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از وقوع خطر
  • طراحی بسته‌های بیمه‌ای سفارشی‌سازی شده ویژه سازمان‌‌ها متناسب با نیاز سازمان، کارکنان و مشتریان سازمان
  • پرداخت سود مشارکت در منافع در موعد مقرر به بیمه گذاران رشته عمر و ‌سرمایه‌گذاری بدون کاهش سود
  • پراکندگی و گسترش مناسب شبکه فروش و خسارت شرکت در سراسر کشور
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه مشتریان و اهدای جوایز به قید قرعه به ایشان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.