×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر جباری در این نشست با حضور معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور مدیر عامل و سایر اعضای شورا به تدوین سند استراتژیک مسیر جدید بیمه ایران، بر مبنای اهداف بنیادین، چشم‌اندازها و استراتژی های کلان اشاره کرد و گفت: سازمانهایی موفق هستند که ارتباط خوبی با ذینفعان خود برقرار کنند و ارتباطات موجود را ارتقا دهند.

مدیر عامل بیمه ایران سه مولفه نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی را سه ضلع مثلث موفقیت شرکتهای بیمه دانست و گفت: شرکتی که نتواند در زمینه اطلاع‌رسانی به گروههای هدف، به شکل موثر عمل کند از بازار رقابت بازمیماند.دکتر جباری بیمه ایران را «میراث ملی و متعلق به تمام مردم ایران» برشمرد و یک بار دیگر بر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، روابط عمومی را چشم تیزبین سازمان دانست و با اشاره به لزوم ارتقای سطح هوشمندی در روابط عمومی بر حرکت از امور روزمره به سمت فعالیتهای تحولی تاکید کرد.

دکتر جباری افزود: نام بزرگ بیمه ایران تسهیلگر مسیر ارتباط با مردم است اما باید با نیازسنجی دقیق در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران، وظیفه شورای اطلاع رسانی را تبدیل چارجوبها به سند و تعریف ماموریتهای جدید برای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: انتظار میرود روابط عمومی نسبت به گذشته تغییر و به سمت نیازهای به‌روز و تکامل‌یافته حرکت کند.

شایان ذکر است شورای اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور کارشناسان داخل و برون سازمانی، با هدف تبیین اهداف و استراتژی های حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیمه ایران و تعامل با شبکه بزرگ ارتباطی کشور تشکیل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.