×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ آذر , ۱۴۰۴
تغییر، تجمیع و تفکیک غرف میادین و بازارهای میوه و تره‌بار توسط معاونت بهره‌برداری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ محمد سراب‌نشین با بیان اینکه هم اکنون بزرگ‌ترین مزایده سازمان میادین در حال برگزاری است، افزود: در مجموع قبل از برگزاری بزرگترین مزایده سازمان میادین؛ معاونت بهره‌برداری و بهداشت سازمان از اردیبهشت ماه هر سال بررسی‌های خود را درباره غرف انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: در جریان این بررسی‌ها غرفی که نیاز به تغییر کاربری، تجمیع و یا تفکیک داشته باشند شناسایی و اقدامات لازم بر روی آنها انجام می‌شود و در نهایت لیست نهایی برای به مزایده گذاشتن این غرف به معاونت بازرگانی ارسال می‌شود.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: بعد از برگزاری مزایده و عقد قرارداد با بهره‌برداران با سازمان، این افراد به معاونت بهره‌بردار معرفی تا مجوز فعالیت آنها صادر شده و به مدیران و روسای میادین و بازارهای میوه و تره‌بار معرفی شوند.
وی یادآور شد: بهره‌برداران جدید ظرف مدت ۳ روز وقت دارند تا غرفه تحویلی خود را راه‌اندازی کنند.
سراب‌نشین تاکید کرد: مهمترین مساله برای ما ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان است و در این زمینه نیز تمام تلاش ما بر این است تا مسئولان غرف را برای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان آماده می‌کنیم.انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.