×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
عذرخواهی بانک ملی ایران از مشتریان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اختلال پیش آمده در سامانه بام به دلیل افزایش حجم تراکنش های غیر حضوری بوده است که همکاران این بانک ضمن رفع مشکل مذکور، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز این اختلالات در آینده اتخاذ می نمایند.
مجددا از صبوری و بردباری مشتریان محترم و همکاران تشکر می نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.