×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
مجازی شدن امتحانات همه دانش آموزان به جز ابتدایی‌ها و هنرستانی‌ها

به گزارش تجارت گردان ، محسن حاجی میرزایی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما به فروش آزمون ساز‌های تقلبی در شبکه‌های مجازی اشاره کرد و افزود: در شبکه شاد همه امکانات لازم برای برگزاری مجازی امتحانات فراهم شده است و معلمان و مدارس هیچ نیازی به خرید آزمون ساز از شبکه‌های مجازی را ندارند.
وی اضافه کرد: در چند روز آینده کیفیت آزمون ساز شاد، افزایش خواهد یافت و مدارس می‌توانند از این آزمون ساز برای امتحانات مجازی دانش آموزان استفاده کنند.وزیر آموزش و پرورش از رونمایی قابلیت‌های جدید شبکه شاد در هفته آینده خبر داد و افزود: این قابلیت‌ها، امکانات ویژه‌ای در اختیار معلمان در شبکه قرار خواهد داد.
آقای حاجی میرزایی درباره استخدام معلمان خرید خدماتی و نهضتی نیز گفت: آموزش و پرورش طبق قانون ملزم به استخدام معلمان خرید خدماتی و نهضتی قبل از ۹۲ است و بنابراین معلمانی که بعد از این سال مشغول به فعالیت شده اند مشمول استخدام نخواهند شد.
وی تاکید کرد: تنها روش استخدام این معلمان، شرکت در آزمون استخدامی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان است.
وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت قبوض آب و برق و گاز مدارس هم افزود: در قانون بودجه مدارس از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز به شرطی که الگوی مصرف را رعایت کنند معاف خواهند بود و بنابراین مدارسی که این سقف را رعایت می‌کنند هیچ پرداختی نخواهند داشت.
آقای حاجی میرزایی گفت: آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ای به دلیل پرداخت نشدن قبوض قطع نخواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.