×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی/ هیچ کدام از کادر درمان و بیماران آسیب ندیدند

سید جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی، شامگاه پنجشنبه گفت: حوالی ساعت ۱۹ امشب حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران چند ایستگاه به همراه تجهیزات کامل از جمله تانکر آب و نردبان بلند در محل حضور دارند، افزود: عملیات آتش‌نشانان شروع شده و جزییات این حادثه پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.

رییس اورژانس استان تهران در پی حریق بیمارستان گاندی اعلام کرد: اورژانس در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است.

محمداسماعیل توکلی افزود: اکنون ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شده‌اند.

اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد:‌ تیم های پلیس راهور در صحنه حاضرند و محدودیت های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می شود.

وی افزود: جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی ار تی شمال به جنوب از میدان ونک و  گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

بیمارستان گاندی در حال تخلیه است

رئیس بیمارستان گاندی اعلام کرد: ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده و در حال تخلیه بیمارستان هستیم.

وی گفت: طبق اطلاعات اولیه هیچ یک از بیماران آسیبی ندیده است.

در همین زمینه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بیماران بدحال بیمارستان گاندی که دچار آتش سوزی شده است، در حال انتقال به سایر بیمارستانهای شهر تهران هستند.

پدرام پاک آیین شب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: دقایقی قبل ضلع شرقی بیمارستان گاندی دچار حریق شد و هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند .
وی اظهار داشت: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.
پاک آیین تصریح کرد: البته بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می شوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام شود.
وی گفت: علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است.

پاک آیین اظهار داشت: پنج بیمارستان پذیرای بیماران بیمارستان گاندی هستند و محل بستری بیماران منتقل شده به این مراکز درمانی به خانواده های آنها اطلاع داده می شود.

مردم اطراف بیمارستان گاندی تجمع نکنند

معاون عملیات پلیس راهور تهران درخواست کرد مردم از تردد غیرضروری و تجمع در اطراف محل حادثه(بیمارستان گاندی) و معابر پیرامونی آن خودداری کنند.

تشکیل پرونده قضایی برای بررسی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی

 معاون دادستان تهران و بازپرس ویژه در محل آتش‌سوزی بیمارستان گاندی و پرونده قضایی برای بررسی علل وقوع این حادثه تشکیل شد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران، با دستور علی صالحی دادستان تهران، یکی از معاونین دادستان تهران و بازپرس ویژه در محل حادثه حاضر شدند.

همچنین در ارتباط با این حادثه و بررسی علت آن نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

منبع خبر: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.