×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
«آتیه فولاد نقش جهان» پشتوانه‌ای برای سهامداران این شرکت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهندس عظیمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای مدیریت بر شرکت فولاد مبارکه بر توجه به معیشت کارکنان، امنیت و ایمنی در کار تأکید کرده‌ایم، تصریح کرد: ایجاد آرامش در دوران بازنشستگی در شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان یک رسالت مهم برای این شرکت است و هر اقدامی برای بازنشسته‌ها قطعا بازخورد مثبتی برای شرکت در بر خواهد داشت.

وی با تقدیر از وجدان عمومی کارکنان شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه برای نیروی کار مشخص شود که مدیریت در راستای منافع آن‌ها اقدام می‌کند، با انگیزه مضاعف کار و تلاش خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه حاشیۀ سود بالا در بورس ممکن است فریبنده باشد اظهار داشت: تلاطم‌ها و رونق بازار سرمایه می‌تواند به‌طور کاذب در افزایش حاشیه سود مؤثر باشد، ولی باید مراقب بود و با تعریف یک حاشیه سود مطمئن و منطقی افزایش سرمایه سهام‌داران را تضمین کرد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان نیز در این دیدار گفت: شرکت آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان همواره همراه و تابع دستورالعمل‌های شرکت فولاد مبارکه بوده است.

حسین کفعمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این شرکت، اظهار داشت: هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان با کادر مجرب و ۱۲ شرکت توزیع ورق فولادی در کشور، به‌ویژه در استان‌های کم برخوردار، مشغول فعالیت است.

وی افزود: در ابعاد مختلف، نظارت بر عملکرد کارکنان این هلدینگ مطابق با استراتژی شرکت فولاد مبارکه است.

گفتنی است هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان از آبان ماه سال جاری به شرکت فولاد مبارکه ملحق شده و شرکت فولاد مبارکه با خریداری ۳۱ درصد سهام، این شرکت را به زیرمجموعه خود وارد کرده است. هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان با استراتژی فعالیت در دو زنجیره تأمین، فروش و خدمات فولاد، در زمینه بورس، تولید ورق‌های پوشش‌دار، تولید و عرضه انواع پودرهای میکرونیزه بنتونیت، آهک کلسینه و هیدراته، فروش و صادرات محصولات فولادی و همچنین تولید لوله‌های مانیسمان، در قالب یک شرکت مادر هلدینگ با ۲۰ شرکت زیرمجموعه با ترکیب سهام‌داری فعالیت می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.