×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آرتاویل طایر برای نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خود دوره آموزشی برگزار کرد

به گزارش تجارت گردان ، در روز افتتاحیه این دوره در ابتدا قدیمی مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع ضمن سلام وخوش آمدگویی ازاهداف دوره آموزش خدمات پس از فروش برای مدعوین صحبت کرد.

در ادامه امام جمعه زاده مدیر تکنولوژی و آرنگ مدیر بخش خدمات پس از فروش گلدستون در مورد بخش های مختلف کارخانه وآخرین پروژه‌های در دست اقدام وساخت وطرح‌های توسعه‌ای برای نمایندگان منتخب فروش توضیحات جامعی دادندکه هدف از این توضیحات، آشنایی هر چه بهتر با پروسه های تولید تایر از ابتدای ورود مواد اولیه، نحوه میکس پخت تا فرایند کیوسی و بازرسی بود.

پس از پایان دوره مراسم اختتامیه با بدرقه طاهری مدیر مجتمع صنعتی آرتاویل تایر وامام جمعه زاده مدیر تکنولوژی وجمعی ازمسئولین و سرپرستان ارشدکارخانه مجتمع برگزارشد.

در این مراسم همچنین در ابتدا نظرات و پیشنهادات نمایندگان منتخب فروش کاملا شنیده شد و در ادامه طاهری برای حاضرین از اهداف برگزاری دوره آموزشی برای نمایندگان منتخب فروش وآشنایی آنها به عیوب تایر و کوتاه کردن زمان شناسائی و تعیین قضاوت تایرهای برگشتی از سوی مصرف کنندگان و پاسخ مناسب کارشناسی به عودت‌دهندگان وهمچنین آگاه کردن مصرف کنندگان با نحوه صحیح استفاده از تایر و نگهداری آن صحبت کرد.

در پایان دوره به تمام شرکت کنندگان گواهینامه معتبر یکساله خدمات پس از فروش محصولات گلدستون اعطا شد. نکته قابل توجه در این دوره آموزشی، آشنایی نمایندگان منتخب فروش با اهداف و برنامه های در دست توسعه آتی شرکت و بازدید ازتکنولوژی جدید و به روز اروپایی مستقر در خطوط تولید بود. این دوره را امام جمعه زاده، ترکپور و آرنگ با همکاری روابط عمومی گروه صنعتی رازی و واحدهای آموزش وامور فرهنگی مجتمع هماهنگ و برگزار کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.