×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آزمون استخدامی بانک تجارت برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، داوطلبان متقاضی استخدام این بانک صبح روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه در ۴۷ حوزه آزمونی در تهران و مراکزاستان‌های کشور با حضور ۳۴ هزار نفر شرکت‌کننده (شامل ۱۹هزار خانم و ۱۵هزار آقا) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این آزمون به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات بانک تجارت در سمت‌های مختلف ازجمله بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری و… بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط برگزار شد.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت با حضور در یکی از مراکز برگزاری آزمون با تاکید بر موفقیت برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام کرد بعد از اعلام پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بین ۴۵ روز تا دو ماه مراحل مصاحبه، گزینش و کارآموزی افراد انجام می شود و پذیرفته شدگان نهایی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک تجارت براساس نیازبه تکمیل کادرپرسنلی، این آزمون‌ها را برگزار می‌کند،گفت: این بانک با توجه به بازنشستگی تعدادی از پرسنل فعلی در آینده نزدیک و بخشی دیگر نیز به سبب ایجاد ظرفیت‌ها و شعب جدیدی است که افتتاح می‌شود، اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین درباره علت برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد و افزود: به دلیل اینکه هیچ شائبه‌ای ایجاد نشود آزمون را برون‌سپاری کردیم تا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان تخصصی ترین مرجع برگزاری آزمون های سطح کشور انجام شود که خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی هم از این روش حاصل شده است تا بتوانیم افراد صالح را استخدام کنیم. بعد اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان از طریق سازمان سنجش، مصاحبه‌های تخصصی در مدیریت سرمایه های انسانی بانک انجام و پذیرفته شدگان بعد از سپری کردن مراحل گزینش و پشت سر گذاشتن دوره های کار آموزی در بانک مشغول به کار می شوند.

آزمون استخدامی بانک تجارت شامل دو دفترچه عمومی و تخصصی بود که داوطلبان تعداد ۹۰ سوال عمومی در رشته‌های معارف اسلامی، ادبیات و نگارش اداری، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، مهارت‌های ICDL و هوش و استعداد تحصیلی GMAT را در مدت زمان ۱۰۰ دقیقه پاسخ دادند. همچنین داوطلبان دفترچه تخصصی را با سوالاتی در حوزه‌های مدیریت، بانکداری و امور بانکی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی IT، آمار،‌ ریاضی و حقوق بسته به رشته خود در مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه پاسخ دادند.

متقاضیان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی» به استخدام بانک تجارت درمی‌آیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.