×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز «پویش آنلاین نقد کتاب» با روایت زندگی سردار شهید نور علی شوشتری

‌ رحیم نریمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ‌اظهار کرد:  «پویش آنلاین نقد کتاب» به کوشش اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود. این پویش به صورت منظم و بر اساس کتاب‌های تازه نشر شده شاهد برگزار خواهد شد. بر این اساس، کاربران سایت نوید شاهد و مخاطبان آثار نشر شاهد، می‌توانند پس از مطالعه کتاب‌های این انتشارات به نقد و بررسی آثار بپردازند. به نقدهای علمی و کارشناسی منتخب ۵۰۰ هزار تومان جایزه پرداخت خواهد شد

وی افزود:‌ نخستین کتاب «پویش آنلاین نقد کتاب» به کتاب «سردار نبرد» نوشته مصطفی محمدی تمنایی اختصاص دارد. این کتاب به زندگی سردار شهید نورعلی شوشتری، معروف به «شهید وحدت» می‌پردازد. «سردار نبرد» حاصل مصاحبه‌ها و پژوهش‌های نویسنده درباره شهید نورعلی‌ شوشتری است و با روایت‌های متعدد و در هم آمیخته‌ای ادامه می‌یابد. نویسنده از این مسیر، مخاطب را با شخصیت و مقام شهید وحدت آشنا می‌کند.

نور علی شوشتری در سال ۱۳۲۷ در روستای ینگجه از توابع بخش سرولایت نیشابور دیده به جهان گشود. وی سالها در سپاه تلاش و کوشش بسیار نموده است و فرماندهی مناطق مختلفی از جمله کردستان – آذربایجان وسیستان و بلوچستان را برعهده داشت.

تجارت گردان | آغاز «پویش آنلاین نقد کتاب» با روایت زندگی سردار شهید نور علی شوشتری

سردار شهید نورعلی شوشتری که سال های متمادی منصب خادمی افتخاری بارگاه ملکوتی امام رضا را نیز عهده دار بود بارها در جمع همرزمانش گفته بود: آرزو دارم در میدان جنگ باشم و به شهادت برسم و جسم ناقابلم در راه خدا تکه تکه شود.

سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس که در تدارک برگزاری همایش وحدت سران طوایف در استان سیستان و بلوچستان بود صبح روز یک شنبه ۲۶مهر۱۳۸۸ در اقدامی تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

تجارت گردان | آغاز «پویش آنلاین نقد کتاب» با روایت زندگی سردار شهید نور علی شوشتری

نریمانی تصریح کرد :‌ نقدهای رسیده به دبیرخانه پویش، پس از بررسی توسط کارشناسان و داوران رتبه‌بندی می‌شوند و به برترین نقدها هدایایی تعلق می‌گیرد.

لازم به یادآوری است که اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران «پویش آنلاین نقد کتاب» را با هدف توسعه کتابخوانی حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌کند و امکان دسترسی رایگان به آثار نشر شاهد در این پویش فراهم است.

فراخوان واگذاری «مدیریت محتوای مجلات شاهد»

فراخوان واگذاری «مدیریت محتوای مجلات شاهد» از طریق نام‌نویسی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت منتشر شد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران این فراخوانی را با هدف انتخاب مدیریت محتوای مجلات شاهد کودک، نوجوان و جوان از میان شرکت‌های فعال در این حوزه منتشر کرد.

نریمانی افزود:‌ علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند پس از مشاهده نمونه مجلات منتشر شده «شاهد کودک»، «شاهد نوجوان» و «شاهد جوان»، برای نام‌نویسی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت مراجعه کنند.

فراخوان انتخاب «دبیر تحریریه» برای ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران»

وی خاطر نشان کرد :‌ اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای انتخاب «دبیر تحریریه» ماهنامه شاهد یاران، فراخوانی را منتشر کرد.

تجارت گردان | آغاز «پویش آنلاین نقد کتاب» با روایت زندگی سردار شهید نور علی شوشتری

نریمانی گفت :‌ بر اساس این فراخوان که از سوی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده است، تمامی افراد فعال در حوزه مطبوعات می‌توانند مشخصات خود را ارسال کنند.

 علاقه‌مندان از روز شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت یک هفته برای شرکت در فراخوان انتخاب دبیر تحریریه ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» فرصت دارند و باید پس از مشاهده نمونه مجلات شاهد یاران ، برای نام‌نویسی به نشانی http://navideshahed.com/fa/forms/۲۷۶ مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.