×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت پارس طبیعت سلولز

 به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، میزان وجوه مورد نیاز شرکت دراین مرحله از تامین مالی ۲۵۰میلیارد ریال می باشد که طی مدت ۱۴روز جمع آوری خواهد شد .

  نرخ سود مشارکت در این طرح  29درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع  مبلغ تامین می باشد.

دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است.

موضوع فعالیت شرکت پارس طبیعت سلولز تهیه و تولید، فروش و توزیع انواع ظروف یکبار مصرف مواد غذایی و بهداشتی قالب گیری شده از خمیر مواد سلولزی می‌باشد. این شرکت در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب درآمدی حدودا ۶۵ میلیارد تومان و ۲۵۰ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.